Предыдущая статья
Рєпін, Айвазовський, Куїнджі і Малевич — українці. Музей Метрополітен визнає наших художників
Бренди GUNIA Project та LUTIKI об’єдналися, щоб створити спільну прикрасу – підвіску з символічним написом “Лютий лютує, бо весну чує”. Весь прибуток з продажів буде направлено проєкту “Землячки. Український фронт”, що підтримує захисниць на фронті. Мета GUNIA Project та LUTIKI – зібрати 200 тисяч гривень на закупівлю жіночого тактичного взуття.
Фраза “Лютий лютує, бо весну чує” нагадує нам про найзліший місяць в нашому житті, але разом з тим, підкреслює, що весна неодмінно станеться, що зло відступить, а добро переможе. Як у давнину українці уповали на прихід весни, так і всі ми сьогодні уповаємо на весну. А разом з нею –на жіночу силу, теплоту та перемогу.
Читайте також: VESNA 2023: ОРГАНІЧНА КРАСА ТРАДИЦІЙ В НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ GUNIA PROJECT