Білизняний бренд знову ніяк не зважиться змінювати свою політику, як обіцяли.
Днями бренд Victoria’s Secret опублікував знімки з нового рекламного кампейну, обличчям якого стала 24-річна Хейлі Бібер. Вона позувала в новій колекції спідньої білизни та одягу.
Все б нічого, ось тільки ця фотосесія спровокувала хвилю негативу у мережі. Все через те, що раніше керівництво Victoria’s Secret вирішило більше не співпрацювати з моделями, а підключати дівчат, відомих своїми заслугами. Безперечно, Хейлі Бібер — видатна особистість, але вона насамперед модель, яка відповідає канонам попередньої політики бренду. А так все гаразд починалося!
До цього компанія залучала до роботи актрису Прянку Чопру та футболістку Меган Рапіно та обіцяли, що не зніматимуть дівчат у нижній білизні. Але недовго вони дотримувались такого підходу, в одному з останніх кампейнів з’являлася і Белла Хадід.
Схоже, Victoria’s Secret не готовий повністю відходити від свого іміджу, хоча саме через нього у компанії були великі проблеми: спочатку їх звинувачували в тому, що бренд не працює з моделями різної комплекції та не підтримує бодіпозитивізм, а після випливла інформація про сексуальні домагання. на робочому місці. Компанія почала зазнавати серйозних збитків через це і її репутація сильно похитнулася, тому керівництво вирішило переглянути свої погляди на ведення бренду.
Читайте також: Спекотна зйомка: Ріанна показала перші кадри з різдвяного кампейну Savage x Fenty
Невідомо, чи планує компанія Victoria’s Secret реабілітуватися після фотосесій з моделями, але громадськість незадоволена тим, що відбувається.