Inception: O.TAJE представляє особливий дроп, що стане новим початком для бренду
Новий сезон — новий великий крок для O.TAJE. Сьогодні бренд презентує особливу капсулу, що символізуватиме новий початок для бренду, його оновлення.
Дроп Inception (“початок”) — це розширення лінійки традиційних трикотажних виробів бренду речами з віскози, щоб повністю закривати потребу в повноцінному гардеробі, міксуючи трикотаж із легкими повітряними спідницями та вільними брюками.
У найскладніші часи світанок стає новою надією для кожного з нас. Цим і надихалася команда бренду. Кожен новий день, кожен світанок — це новий початок. Можливість змінюватись і змінювати, рости над собою та ставати краще, починати з чистого аркуша.
Цей дроп — дуже особливий для нашої команди. Це новий початок для O.TAJE. Хоча трикотаж завжди залишатиметься основою кожної нашої колекції, кожного дропу, ми наважилися на експеримент та розширення лінійки одягу. Ми створили новий цех, де самостійно відшиватимемо одяг в доповнення до трикотажу. Щоб кожен клієнт O.TAJE мав змогу повноцінно та якісно поповнити гардероб, скласти свою ідеальну капсулу на літо разом з нами. І кожного ранку, готуючись до нового дня і вирішуючи, якою вам бути сьогодні, ви обирали нас,
— коментують засновниці бренду Анастасія Оксак та Яна Стеценко.
Основа нового дропу O.TAJE — традиційний трикотаж бренду в нових формах: лаконічні максі-сукні в рубчик та з розрізами, елегантні моделі з довгими рукавами та оголеною спиною, легкі та напівпрозорі трикотажні міні, невагомі лонгсліви, сети з футболкою-поло та мінімалістичні топи.
Родзинка Inception — витончена максі-сукня з розрізами в районі талії, делікатним V-вирізом та спідницею, що струмує. Окрім того, до дропу бренд додав жіночні спідниці довжини максі та комфортні, майже невагомі брюки зі зручною резинкою.
Читайте також: Summer provocation: нова колекція бренду Melly
Цей дроп O.TAJE — про світло, новий початок та нову надію, що дає кожен світанок. Це відображає і кольорова гамма дропу: ніжний блакитний, стриманий беж, молочний відтінки. А для прихильниць класики, бренд повторив речі дропу і в чорному кольорі.
Ідею колекції бренд відобразив не лише в зйомці, команда вклала особливий зміст у кожний елемент одягу: комфорт, щоб почуватися вільно — вільно змінюватися, приймати рішення, жити; правильний крій, що дарує впевненість — впевненість починати, проявлятися, бути собою; практичність — усі речі дропу, і трикотаж, і новинки з віскози, ідеально поєднуються між собою для гармонійних і закінчених образів.
Новий дроп O.TAJE Inception вже доступний на сайті otaje.com.