Інклюзивність, толерантність, мистецтво: соціально-відповідальний бренд Lady Di atelier презентує нову колекцію
Український соціально-відповідальний бренд Lady Di atelier презентував нову колекцію під назвою Autumn Call. До неї увійшли хустини “Палац Потоцьких”, “Маріїнський палац”, “Глечик” та “Ваза із секретом”. Бренд створює аксесуари на основі картин, котрі малюють люди з інвалідністю. Кожен автор щомісяця отримує 10% від продажу хустинок.
Нова колекція розповідає про мистецтво сповільнення у метушливому щоденному житті. Часом аби відчути прекрасне достатньо озирнутися навколо та бути вдячним за те, що є. Саме осіння пора є прекрасною нагодою для цього.
Autumn call — колекція про внутрішній спокій та водночас запал. Автори Lady Di atelier глибоко відчувають все те, що відбувається навколо. Особливо, постійну метушню та життя у насиченому темпі. Кожна хустина – це особиста історія автора, яка надихає задуматися про важливі змістовні речі. До прикладу, хустина “Ваза із секретом”, яка виконана художниця Зоряною, – це розповідь про внутрішній яскравий вогник, який потрібно оберігати та плекати.
Нещодавно асортимент Lady Di Atelier розширився: окрім аксесуарів, до асортименту бренд додав худі й футболки.
Читайте також: СПОГАДИ: СПІЛЬНА КОЛЕКЦІЯ БРЕНДУ EMBROIDEREDGEM ТА ФОЛЬКЛОРИСТКИ ЯРИНИ СІЗИК