Закрити
UA
Мода

Інтернет-ненависть, автомобільний інцидент та присвята віденській дамі –  моднi прояви Міланського тижня моди 

Поділись:

Міланський сезон завжди приємно дивує публіку та привертає до себе увагу різноманіттям вечірок, стильними презентаціями та яскравими дефіле. Як і на кожному світському заході – не обходиться без святкових приводів! Наприклад, італійський бренд Loro Piano відсвяткував своє сторіччя.

Варто зазначити, що вже котрий день Інтернет-спільноти обговорюють бренд Avavav і розходяться в думках. Але, часом, люди судять за «зовнішністю» – за картинкою, не заглиблюючись у сенс, який глибоко торкнувся дизайнер. Philipp Plein вкотре не шкодуючи бюджету – з розмахом презентував нову колекцію. Це було нетривіальне шоу з двома іменитими італійськими гуртами, а після показу – божевільна вечірка на кшталт Plein. На противагу йому Arthur Arbesser зробив камерну презентацію у квартирі. Унікальність тижня моди у цiлковитiй варіативності та розумінні смаків аудиторії, італійці знають, чим та як задовольнити інтерес завсідників індустрії. 

Як і минулого сезону лімітовані розсадки на шоу робили покази ще більш ексклюзивними. І стало очевидніше, що блогери лише зміцнили свої позиції, витіснивши ряд преси. Чого чекати найближчим часом – покаже час.

На тижнi моді ми не побачили повернення у буремні 80-ті, як багато хто прокоментував! Ми відчули елементи того часу, дороблені та оздоблені повним спектром вишуканої класики. Ми маємо змогу спостерігати унікальну колаборацію старого світу, який прожили тільки обрані, та нового, котрий започаткували бізнесмени 80-х. Цей симбіоз епох вивив на подіум класичні кольорові сполучення старого світу. Базові кольори – чорний та білий, підкріпили всіма відтінками кемел, що дає чіткий меседж про залишкове повернення стилю old money.

І поки вся модна публіка прямує до Парижу, ділимося з вами нижче найцікавішими колекцiями завершальних днів.

Philipp Plein

Нова колекція, увібравши натхнення з міських пейзажів та сучасного духу часу, відображає суть сьогоденної розкоші та фірмову естетику бренду. Показ та сам одяг оформлені в неймовірному архітектурному стилі – є буянням енергії та чуттєвості. У колекції присутнє як чоловіче, так і жіноче вбрання, задовольняючи різноманітні стильові уподобання. Мужні та жіночні силуети, прикрашені хитромудрими деталями та кристалами, є характерними рисами дизайнерського бачення моди. Від практичних денних нарядів до ефектних вечірніх моделей модельєр пропонує еклектичний асортимент для всіх випадків життя.   

Loro Piana 

Віддаючи належне віковій спадщині вдосконалення майстерності, Loro Piana цього року сфокусувався на своєму історичному зв’язку з квіткою чортополох, символом, що красується на гербі бренду з 1951 року. Чортополох завжди був ключовим елементом модного будинку, що відобразився в інноваційних підходах, таких як використання чесальної машини з фірмовими квітками для обробки кашеміру. У колекції представлені унікальні тканини, включаючи шевіот, викунью, бебі-кашемір, продовжуючи традицію високої якості та інновацій бренду. Розведення та вивчення архівів також стає важливою частиною роботи будинку, підкреслюючи його прагнення до збереження та розвитку історичної спадщини.

Elisabetta Franchi

Джерелом натхнення для нової колекції послужив позачасовий образ англійської студентської форми, який дизайнерка переосмислила з естетикою шибеника. У виробах поєднана елегантність з недбалим шиком, ідеально відбиваюча двоїстість сучасної жінки. Міні-спідниці, кардигани та сукні поєднуються з сорочками та жакетами, створюючи стильний та універсальний образ. Майстерно вишиті емблеми та герби додають нотку витонченості та приналежності до ексклюзивного клубу, чи то академічного, чи спортивного. Тартан відіграє центральну роль у палітрі кольорів, в якій домінують рум’яний нуар, оксфорд і сталевий сірий, іноді освітлений яскравою мімозою. Взуття та аксесуари доповнюють образ, підкреслюючи його витонченість та практичність.

Brioni

Жіноча колекція від Brioni представляє новий погляд на фемінний силует, відображаючи ключові принципи будинку моди: точність, вишуканість та легкість, поєднуючи одяг із тілом. Вона є природним розвиток бренда, доповнюючи жіночий пошиття одягу Bespoke готовою лінією одягу. Поєднує чоловіче та жіноче, пропонуючи універсальні силуети, що відрізняються увагою до деталей та вишуканою композицією. Результатом стає основний жіночий гардероб, простота якого наголошується на майстерності багаторічного досвіду.

Штани, пальта, смокінги та накидки, створені на основі кравецького мистецтва, удосконалюються легкими сорочками, трикотажем та сукнями з найкращих матеріалів: від кашеміру до бавовни, рідкої вовни, шовку та крепу. Розслаблені силуети мають вишукану простоту, пропонуючи свободу самовираження в гармонійній симфонії форми, руху та дизайну. Колірна палітра включає землісті нейтральні відтінки, доповнені ненасиченими нотками чорного, сірого, блакитного та бордового.

Vivetta

У колекції представлені глибокі чорні відтінки, котрі поступаються місцем кремовим тонам і яскравим червоним акцентам, створюючи гру контрастів та елегантності. Короткі силуети витончено переходять у різні довжини, зберігаючи при цьому позачасову привабливість. Розкішні тканини, що уособлюють сучасну вишуканість, доповнюються блискучими акцентами з каменів та кристалів. Мереживні деталі прикрашають топи та шорти з крепдешина, додаючи жіночності й романтики. Оборки з того ж мережива доповнюють класичні костюми, створюючи несподівані та витончені деталі у стилі Vivetta. Вироби «фліртують» завитками бантів, роблячи образи більш романтичними.

Jarel Zhang

Jarel Zhang для нової колекції запрошує на сцену танцюристів у якості моделей, дотримуючись своєї пристрасті до мистецтва. Натхненний історією астероїда, виявленого на Землі у 2008 році, дизайнер хотів створити всесвіт, що надихає на позачасову подорож космосом. Втілюючи свою ідею через вірші, зізнається у коханні та передає послання людям та прибульцям. У цій колекції відчувається безкінечність часу, в якій дизайнер змішує текстури, форми та кольори, оновлюючи силуети та переробляючи елементи попередніх показів. Вiн прагне висловити ідею відсутності кордонів для спілкування, навчання й мрій.

Avavav

Сам показ бренду відображає похмуру сатиру на інтернет-ненависть, переносячи її у фізичний простір та виявляючи іронію самовпевнених wab-користувачів. Моделі на подіумі символізують самоповагу, витримуючи фізичну агресію глядачів без зміни обличчя. Шоу є енергійною заявою, що відкидає уявлення про молодий бренд, зосереджуючись на покращенні продукту та зовнішнього вигляду Avavav. У колекції зливаються вуличні мотиви з готичним та жіночним стилями, створюючи нові, яскраві силуети, такі як худі без плеч, скульптурні кепки, комбіновані спідниці та штани, що створюють унікальні форми. В рамках показу бренд представив капсульну колекцію Avavav x Eastpak, продовжуючи своє прагнення до експериментів та інновацій.

Raisa Vanessa

Колекція складається зі 127 предметів з шовкового оксамиту та тканини з блискітками, шифону та тюлі з ручною вишивкою. Ключовою особливістю всієї лінійки є вишивка, котра робить вбрання схожим на кутюр. Дизайнери майстерно грають із рухом тканин, створюючи витончені квіткові візерунки та додаючи привабливі деталі до матових тканин.

 

Arthur Arbesser

Нову колекцію дизайнер присвятив австрійській дамі Моніці Кессер, власниці найкрасивішого магазину у Відні, на думку Арбессера. У дитинстві він часто вдивлявся в його вітрини і захоплювався дивовижним смаком керівництва. Після нещодавньої зустрічі з Кеcсер, їхньої розмови про любов до колекціонування, 70-і і 80-і роки у Відні – надихнули на створення лінійки. Підсумок – позачасове вбрання з індивідуальністю та ноткою ностальгії. Більшість нарядів усіяно принтами різних келихів, акварельної інтерпретації класичної шахівниці, а також абстракції. Великі рюші по подолу об’ємних спідниць із тафти, сукні та тренч із структурованого японського нейлону надають додаткового відтінку гламурної жіночності.

Maxivive

Maxivive перевертає класичні коди чоловічого та жіночого одягу. Нова колекція натхненна атомомобiльним iнцидентом, який стався з дизайнером – їхав мостом у Лагосі, Нігерія, коли його машина раптово спалахнула. Саме ця колекцiя – це і реквієм за близькими, яких ми неминуче втрачаємо, і свідчення креативності, як засобу порятунку від пекла відчаю.

Використовуючи палаючу машину, як лейтмотив, і взявши назву з поштового індексу, де стався інцидент, ця збірка є медитацією про досвід трагічної втрати. Дизайнер використовує матеріали, що нагадують автомобільні деталі та оббивку — пластик, гуму, скло, шкіру, вовну та бязь — у поєднанні з ретельними ремісничими техніками, які імітують тонкощі руху автомобіля.

Tod’s

На своєму дебютному показі Tod’s Маттео Тамбуріні представив колекцію, повертаючись до коріння бренду із привабливим класичним стилем та найвищою майстерністю. Його натуральна елегантність, плавні форми та бездоганне виконання виділяють його серед інших. У новій колекції представлені вироби, що стали вічними в сучасному гардеробі: тренчі, чоловічі пальта, блейзери, сорочки, спідниці-олівці та костюмні штани, але кожна одиниця – з тонким акцентом, надаючи образу чарівно класичного вигляду. Особливу увагу на себе звертають пряжки на ременях та переосмислені байкерські черевики. 

Підготувала Тетяна Тука @taniatuka 

Читайте також: «ІГРАШКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ», РОК-Н-РОЛЛ ТА ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА В РАМКАХ МІЛАНСЬКОГО ТИЖНЯ МОДИ