Закрити
UA
Мода

JUL x Ukrainian Folks: Червона Рута 2.0

Поділись:

JUL вдруге надає своє бачення того, як могла б виглядати легендарна міфічна квітка, оспівана Володимиром Івасюком.

Цього разу у спільній колекції з Ukrainian Folks – Червона Рута 2.0

 «Червону Руту» з перших акордів впізнає кожен українець. За 52 роки з дня свого першого звучання вона стала неофіційним гімном української ідентичності настільки, що пісня часто сприймається за народну. У 2021 році до 50-річчя композиції бренд JUL вперше випустив колекцію-присвяту “Червоній Руті”. Тоді під час роботи над сукнями команда бренду познайомилась із сестрою композитора, Оксаною Івасюк, та заручилась її великою підтримкою. Цьогоріч в колаборації з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks виходить повноцінна колекція, присвячена беззаперечно найкращій українській пісні про кохання.

Основним елементом колекції стала власне червона рута. Інтерпретувати своє бачення міфічної квітки JUL x Ukrainian Folks довірили художниці Олександрі Плавінській (ASSHA), яка зобразила символ кохання у виразному багряно-червоному кольорі на пелюстках, в поєднанні з насиченим жовтим і чорним відтінками. 

Читайте також: ПОВСЯКДЕННИЙ ОДЯГ ДЛЯ КОМФОРТНОГО ЛІТА У ДРОПІ HUKH


Головна візуальна деталь стала основою вкороченого жакету, міді-спідниці, жилету і напівпрозорого лонгсліву, що легко комбінуються між собою. Традиційно, окрім авторського принта, всередині речей на тканих бірках написані рядки з пісні — «Ти у мене єдина, тільки ти, повір». Особливу увагу JUL x Ukrainian Folks приділили сукням. Акцентуючи увагу на деталях і лаконічних формах, бренд розробив декілька варіацій різної довжини. Біла сукня прямого силуету додає стриманості завдяки подовженим елементам, а молочна сукня-комбінація, оздоблена мереживом, відображає грайливість та мрійливість закоханості. Альтернативною складовою колекції стала футболка з яскраво-червоним написом «Червона Рута», який розробив дизайнер
Антон Синиця.

«Дівчата полюбили історію «Червоної рути» в наших сукнях. Ми вирішили дати продовження цьому: за неї постійно питають наші покупці, а ще дуже хотілось, щоб ця міфічна квітка залишалась не лише у пісні, але й мала своє відображення в речах JUL. Також цього разу ми розширили розмірну сітку, додавши розміри XL та XXL.

Це наша нове бачення червоної рути, квітки, яку ніхто не бачив. Лише здогадка, якою вона є насправді», — розповідає Юлія Логвін, засновниця бренду.

«Цього разу ми вирішили не зупинятись лише на сукнях, і створили більш різнобічну колекцію. Вона про різних жінок, про різні смаки, про різні вподобання. Але все це об‘єднано спільною піснею, на мою думку, найкращою про кохання. Хочеться, щоб ці речі дарували людям любов. Іноді здається, що її стало мало у світі, тому потрібно її множити», — додає Настя Івченко, авторка Ukrainian Folks.

Колекція доступна для замовлення на сайті, а також в київському шоурумі на Мечникова, 6. 

Про пісню: Вперше “Червона рута” була виконана у вересні 1970 року на Театральній площі в Чернівцях в прямому ефірі телепередачі “Камертон гарного настрою” тоді ще 21-річним студентом медичного університету Володимиром Івасюком та співачкою Оленою Кузнєцовою. Після “Червону Руту” виконали Назарій Яремчук та Василь Зінкевич “ВІА Смерічка”, і вона стає всесоюзним хітом. На роки творчості Володимира Івасюка (1970-1979)  припадає “золота епоха” естрадної музики та розквіт українського фанку. За тридцять років життя Володимир Івасюк написав понад сто пісень, серед яких:  “Балада про дві скрипки”, “День з тобою”, “Я піду в далекі гори”, “Пісня буде поміж нас”, “Залишені квіти” та “Водограй”.

________________________________________________________________________

JUL український масмаркет бренд одягу. У JUL ми абсолютно впевнені, що звичайна біла футболка має коштувати як звичайна біла футболка. Без цього твердження неможлива наша місія — ми прагнемо, щоб стильні та якісні речі були доступні жінкам усіх міст України незалежно від рівня доходів, типу фігури та поглядів на життя. Саме тому кожного дня на своєму власному виробництві ми займаємося створенням одягу високої якості пошиву з адекватною ціною. Засновницею та креативним директором бренду є стилістка Юлія Логвін. Всі речі від JUL створюються в Україні та з любов’ю до наших жінок.

Ukrainian Folks візуальний щоденник етнографічних українських див, що не претендує на наукову експертність в народознавстві.