Культові предмети інтер’єру українських брендів в одній інсталяції
З 10 по 17 жовтня в Українському Домі відбудеться спеціальна інсталяція в рамках третього сезону Ukrainian Design and Innovation Week 2024, яка є частиною світової ініціативи World Design Weeks.
Захід збере провідних українських дизайнерів, що представлять експонати, які відображають розвиток різних напрямків українського дизайну — від традиційного фольку до сучасних індустріальних інновацій. Килимарство, автентична кераміка, віск та інші матеріали протиставлятимуться технологічним розробкам, демонструючи важливість гармонійного співіснування минулого і сучасного.
Інсталяція підкреслює культурну цінність двох основних напрямів: фольк як символ українського ДНК та традицій, що потребують відродження, і індустріалізація, що залишається актуальною завдяки новітнім технікам. Роботи, представлені на виставці, показують спільні риси цих напрямків, які разом формують ідентичність сучасного українського дизайну.
Серед учасників інсталяції: NOOM, Gaptuvalnya, WOO, DIZA Collective, Wood We Like, MEDOVI SVICHKY, Sergey Gotvianskyi, LOFU, GUSHKA, kint, Litvinenko design, YAKUSH, Aqyar Ceramiсs, OLK Manufactory, +kouple, buro150, Guculiya.decor, Anumo та інші.
Окремі учасники експозиції доводять, що український продукт може бути повністю локальним як на рівні походження сировини, так і духовного змісту. Український бренд GAPTUVALNYA, відомий своєю майстерною вишивкою, яка не раз привертала увагу першої леді України Олени Зеленської, представить піджак з міцелію під назвою «ВІХА». Ця інноваційна річ виготовлена з мікошкіри — матеріалу на основі грибного міцелію, який є екологічно чистою альтернативою тваринній шкірі. Проєкт підкреслює важливість екологічної моди, показуючи, що стиль і турбота про довкілля можуть співіснувати.
Куратор інсталяції — Євгеній Литвиненко.