Леоні Ханне в сукні від українського бренду WONÁ Concept на Венеційському кінофестивалі
Знаменитості з усього світу продовжують обирати українські бренди для знакових подій. Цього разу німецька інфлюенсерка Леоні Ханне одягла сукню від українського бренду весільних та вечірніх вбрань WONÁ Concept для виходу під час вісімдесятого Венеційського кінофестивалю.
Леоні Ханне — блогерка, модель та IT-girl, стилем і яскравими образами якої надихаються мільйони.
Вбрання було розроблене за індивідуальним ескізом спеціально для Леоні та натхненне однією з моделей кутюрної лінійки WONÁ Concept — сукнею Giselle, справжнім уособленням витонченості та елегантності. Бретелі, додані до strapless корсету, подарували Леоні максимальний комфорт, який дозволив почуватися вільно та впевнено під час події. Досягнути «вау-ефекту» вдалось за допомогою розкішної обʼємної спідниці-рибки, створеної з м’якого блискучого атласу.
Читайте також: Мінімалізм та маскулінність: BAZHANE х PERSONALITY представляють спільний дроп верхнього одягу
На пошиття сукні команда витратила 50 годин ручної роботи та використала 150 метрів тканин. Сотні дрібних рюшів, кожні з яких були окремо пришиті та складені у загальний візерунок, сформували спідницю — саме тут криється найбільш кропітка частина роботи. Крім того, на прохання Леоні, команда WONÁ Concept створила спеціальний внутрішній корсет, аби ідеально відкоригувати сукню на фігурі. Щоб забезпечити бездоганну посадку, майстри в ательє бренду в Україні створювали його згідно з індивідуальними мірками самої інфлюенсерки.