MASHSH: Перезавантаження. Бренд оновив концепцію, змінив айдентику та презентував дроп

Після невеликої паузи бренд MASHSH повертається з довгоочікуваним дропом, перосмисленою концепцією та абсолютно новими айдентикою й сайтом.

MASHSH: Перезавантаження. Бренд оновив концепцію, змінив айдентику та презентував дроп-Фото 1

Із дому на вулицю — так звучить ключовий меседж бренду, що визначає підхід до створення одягу. Колекції бренду натхненні традиційними українськими силуетами та техніками, переосмисленими та інтегрованими у ритм сучасної жінки. Українськість глибоко вкорінена у сенси бренду та є важливою частиною його позиціонування.

Перший дроп оновленого MASHSH вийшов збалансованим і мінімалістичним із використанням натуральних тканин. До нього увійшли всіма улюблені піжами в різних кольорах, сукні в білизняному стилі, повсякденні костюми, а також стьобані халати з автентичним візерунком, у який закладено глибинні сенси:

«Нам хотілося створити річ, яка викликатиме відчуття дому й водночас матиме духовну символіку. Наші стьобані халати — м’які й теплі, наче ковдра, — нагадують про техніку створення верхнього українського вбрання “керсетки”, а елементи стьожки — це зашиті восьмикутні зірки, які в українській культурі мають назву “Зірки матері” й уособлюють гармонію між духовним і матеріальним світами, символізуючи втілення божого замислу на Землі. Вкутуючись у такий халат, ви повертаєтесь до себе любої, й це відчуття йде зсередини», — коментує Маша Єфросиніна, співзасновниця MASHSH.

MASHSH: Перезавантаження. Бренд оновив концепцію, змінив айдентику та презентував дроп-Фото 2

MASHSH: Перезавантаження. Бренд оновив концепцію, змінив айдентику та презентував дроп-Фото 3

Халат є безумовним фаворитом команди MASHSH, адже він дає великий простір для фантазії та експериментів. Шанувальниці багатошаровості неодмінно оцінять цю річ за її мультифункціональність і практичність, а заразом і перевірять принцип «із дому на вулицю» в дії.

Любов до жінок, таких різних та однаково прекрасних, лежить в основі філософії MASHSH. Це не лише визнання унікальності кожної жінки, але й прагнення втілити цю красу у виробах, які підкреслять індивідуальність кожної особистості.

MASHSH: Перезавантаження. Бренд оновив концепцію, змінив айдентику та презентував дроп-Фото 4

MASHSH: Перезавантаження. Бренд оновив концепцію, змінив айдентику та презентував дроп-Фото 5

MASHSH: Перезавантаження. Бренд оновив концепцію, змінив айдентику та презентував дроп-Фото 6

Читайте також: АРХІТЕКТУРНІ СИЛУЕТИ ТА КУЛЬТУРНІ КОДИ ЛЕМКІВ: НОВА КОЛЕКЦІЯ KHYZHA ВІД PODYH

Статьи по теме