З 24 червня по 24 липня світ відзначав міжнародний місяць self-care, спонукаючи до турботи про себе. COOSH продовжує нагадувати про те, що піклування криється у деталях. Об’єднавшись із кондитерською Ноnеу, бренд анонсував поп-ап із мочі-морозивом у центрі Києва.
Назви мочі присвячені культовим відчуттям, які особливо необхідні в активному ритмі буденності. Доза натхнення, 8-годинний сон, душевний спокій, мотивація для спорту та діджитал детокс: кожен може обрати та спробувати на смак те, чого так потребує саме цієї миті.
Також, на гостей поп-апу чекає лімітована колекція кепок з тематичними написами від COOSH. Айтеми відображають назви мочі та слугують нагадуванням піклуватись про себе у шаленому темпі життя.
Читайте також: ФУТУРИЗМ, РОК-Н-РОЛ ТА ПРАВА ЖІНОК НА ТИЖНІ МОДИ В КОПЕНГАГЕНІ
Поп-ап буде функціонувати поблизу OCTO tower протягом трьох днів: 16–18 серпня, з 14:00 до 20:00 у п’ятницю та з 11:00 до 20:00 на вихідних.