40 років виповнилося дітищу дизайнера.
Michael Kors з трепетом ставиться до свого бренду, тому зробив сюрприз йому та його шанувальникам – нову капсульну колекцію. Принадність її полягає в тому, що дизайнер переосмислив архівні вбрання і вдихнув у них нове життя. З назвою Michael Kors не став експериментувати та охрестив її МК40.
Для презентації модельєр обрав площу Times Square у Нью-Йорку та запросив знаменитих моделей взяти участь у ювілейному показі. По подіумі пройшлися Наомі Кемпбелл, Ірина Шейк, Джіджі Хадід та інші.
Читайте також: Том Форд випустить другу книгу про свій кар’єрний шлях
На кожній речі з капсули є QR-код, скануючи який можна дізнатися все про оригінальну річ, побачити архівні знімки, а також почитати коментарі модельєра до кожного образу.
Речі із ювілейної колекції дизайнер розділив на кілька частин і першу вже можна придбати на сайті michaelkors.com.