UA
RU

Міський туризм — у фокусі весняного дропу O(FourFour)

Редагувати переклад
O(FourFour) — київський бренд дизайнерського одягу з динамічною чотирирічною історією. Його відрізняють гібридна естетика в широкому діапазоні – від водного спорту до міського туризму, використання високоякісних, високотехнологічних та екологічних матеріалів, сміливість та витриманість у конструктивних та стилістичних рішеннях.

Міський туризм — у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 1

ESSENCE — двочастинний весняно-літній дроп бренду. Перша, більш весняна, частина в основному присвячена темі city tourism, і складається з речей, які комфортно носити під час довгих прогулянок.  Друга ж частина дропу буде присвячена водній стихії та вийде наприкінці травня.

До першої частини дропу увійшли 15 речей. Окрему увагу бренд приділив трекінговому комбо, що складається з трьох самостійних одиниць: трекінгового жилету КАРІЕР, спідниця ШЕЛЛ та спідниці КАТ. Завдяки надзвичайним конструкторським здібностям команди бренду, довга спідниця має аж 11 базових варіантів носіння. Бренд також презентує два лонгсліви у новій перфорованій переробленій технологічній тканині, що виготовлена з поліефірної пряжі, отриманої з постіндустріальних та постспоживчих відходів (пляшки, плівки і т.д). Вона легка, дихаюча та швидко сохне. Два бодісьюти, що увійшли до дропу представлені в нових принтах, створених у вигляді об’ємних картин, а не патернів. Джерсі Ґоуст має унікальний крій з заокругленими лініями та виконаний з високоякісного технологічного матеріалу з  особливими структурою та фактурністю, що забезпечує ідеальну повітропроникність, швидке висихання та захист від УФ-променів. Серед інших речей є штани НОРІ, хаорі-куртка ТЕМПЕСТ, шорти ВАЛОР, топ МАНТА та балаклава СИНАПС.

Для мене це дуже знаковий момент, бо оглядаючись назад, наші речі із серії city tourism були дуже простими. Зараз частина city tourism в ESSENCE — це технічні витвори мистецтва. Мені особливо подобається те, як ми стали занурюватись у конструктиви. Я можу сміливо назвати частину нашого дропу зараз конструктивно-дизайнерським”, — говорить засновниця бренду, Віта Ноздрачова.

Міський туризм — у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 2

Міський туризм — у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 3

Одним з над важливих етапів створення колекції є відбір тканин та якісної, надійної фурнітури. Для створення кожного айтему тканини підбирали індивідуально та кропітливо, щоб отримати безкомпромісний результат. Акцент на деталях та увага до них, як у формах та конструкціях так і в найменших нюансах, до прикладу ниток, що були виготовлені персоналізовано під колір пантону.

‘‘ESSENCE — це об’ємніша, деталізована, удосконалена есенція того, чим початково був O(FourFour), і того, чим на своєму шляху він зумів стати’’, – Марія Гавриш, креативний директор O(FourFour).

Міський туризм — у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 4

Міський туризм — у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 5

Міський туризм — у фокусі весняного дропу O(FourFour)-Фото 6

Читайте також: БОСОНІЖКИ KITTEN HEEL, НА ТАНКЕТЦІ ТА КОВБОЙКИ В ЛІТНІЙ КОЛЕКЦІЇ KACHOROVSKA  

Статьи по теме