Fashion індустрія - це завжди про мистецтво, самовираження та свободу творчих думок. Але коли самобутній одяг доповнюють унікальні елементи, він перетворюється на справжній арт-об’єкт. Така трансформація сталась із денімом одеського бренду AISENBERG, що перетворився на полотно для талановитої художниці Юлії Пекер-Моховикової.«Моя творчість наразі – пошук. Денім для мене – це те, що я завжди можу вдягти або порізати і розмалювати. А моє серце зараз б’ється в унісон з серцем кожного українця. Моя Україна – світло, і воно переможе темряву», - каже художниця.
Денім – це не про буденність, як може здаватися на перший погляд, він завжди різний та самобутній. Ще з часів його появи, він виражав дух свободи і боротьби, новаторства та змін в житті. Серце, зображене Юлією та запринтоване на джинсах AISENBERG, транслює сильні емоції, які наразі відгукуються українському народу.
Одяг, що пошепки промовляє про наболіле, унікальний арт-проект - ця колаборація має на меті донести, що речі це про індивідуальність, це про мистецтво. Іноді варто просто довершити звичне, щоб зробити його винятковим.
Читайте також: БРЕНД MATCH ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ ПЕРШИЙ ВЕСІННІЙ ДРОП