UA
    RU

    #моякультурнаброня: fashion-варіації за мотивами українських народних пісень від JUL

    Бренд жіночого одягу JUL втретє об’єднався з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks для продовження фольклорної колаборації навколо українських народних та естрадних пісень.

    JUL 2


    JUL 3

    Головним завданням співпраці завжди була інтеграція українського фольклору в сучасний контекст, але з 24 лютого життя дуже змінилося, а з ним і завдання.  Сьогодні ми зрозуміли багато речей про загарбника. Але найголовніші висновки ми вкотре зробили про себе, про велич нашого народу: ворог може знищити інфраструктуру і позбавити нас виробництва, перетворити міста в попіл, але є речі, які він не відбере ніколи – нашу культуру, нашу історію, нашу народну спадщину. росіяни століттями намагалися викорінити українську культуру, але вона безсмертна. Українська культура сама себе відтворює, і так буде завжди. Нині – найліпший час, щоб вкотре звернутися до коріння і розповісти про нього світові. 


    Для цього JUL та Ukrainian Folks використали дві українські народні пісні та один романс: “Несе Галя воду”, “Ой, у вишневому саду” та “Чорнії брови, карії очі”  — романс авторства мовознавця Костянтина Думитрашка, який через широку розповсюдженість часто хибно вважають народною композицією. До колекції увійшли сумка-шопер та вісім варіацій футболок для жінок та чоловіків в різних кольорових варіаціях та написах, але вже традиційно не оригінальних, а перекладених на англійську мову музичними сервісами. Так, “Галя несе воду” стала Galya Carries Water, “Ой, у вишневому саду” Oh, In the Cherry Orchard, “Чорнії брови, карії очі”  — Black Brows, Brown Eyes. 

    “JUL завжди був, є і буде про Україну. Командою ми довго думали, з чого ми можемо почати наше “відродження”. І зрозуміли, що якщо не почнемо з нашої колаборації з Ukrainian Folks, то ви нас не зрозумієте. Чесно кажучи, ми самі себе б не зрозуміли”, — Юлія Логвін, засновниця бренду JUL.

    JUL 4


    JUL 5

    JUL 1

    JUL



    Окремо JUL та Ukrainian Folks звертаються до тих, у кого є речі з попередньої колаборації: “Ми закликаємо всіх, у кого є наші речі з колаборації: якщо у вас є доступ до них зараз, одягайте їх. Нехай вони стануть вашим оберегом та вашою броньою, а можливо, і зброєю. Нехай вони стануть для вас ще одним нагадуванням про те, за що ми сьогодні боремося. Робіть світлини в речах та позначайте їх хештегом: #моякультурнаброня”. 

    Колаборація доступна до придбання з 12 травня на сайті бренду jul.ua. 25% від прибутку будуть перераховані благодійній організації “Повернись живим” на озброєння наших захисників та захисниць.


    Автор графічного дизайну футболок — Антон Синиця, фотограф — Андрій Грей, стиліст — Таня Немченко.

    Читайте також: УКРАЇНСЬКІ БРЕНДИ В ВІЙНУ: VIKA ADAMSKAYA

    Статьи по теме