UA
    RU

    На Pitti Uomo представили 11 українських брендів

    Редагувати переклад

    Гості виставки чоловічої моди мають нагоду познайомитись поближче з українськими дизайнерами та їхньою естетикою.


    З 14 по 17 червня у Флоренції проходить виставка чоловічої моди, куди збираються модні експерти з різних куточків світу. Цього року організатори вирішили запустити спецпроект Ukrainian Fashion Now! («Українська мода зараз!»), який демонструє стиль українських дизайнерів.

     
     
     
     
     
    Посмотреть эту публикацию в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публикация от Pitti Uomo (@pittiuomo_official)


    В межах цього проєкту було представлено 11 вітчизняних брендів, в тому числі й Gunia Project, GUDU, BOBKOVA, Katerina Kvit, Viktoranisimov, Litkovskaya, Yulia Yefimtchuk, Manufacture De Lin, Poustovit, та ювелірні бренди Guzema і Oberig. У кожного був свій стенд, на якому можна представити вироби бренду.  Майже всі представники українського виробництва привезли з собою жіночі колекції і лише бренд Viktoranisimov завітав на виставку з чоловічими моделями.

    В офіційній заяві організаторів Pitti Uomo йдеться про те, що вони хотіли продемонструвати, як українські бренди вистояли та продовжують працювати, навіть в такий складний для них час. 


    Для нас Україна — не стільки те, як її сприймають сьогодні, враховуючи нинішню складну ситуацію, скільки країна, з якою у нас давні та міцні відносини. У цей період ми хочемо допомогти та підтримати тих, хто страждає від ситуації в країні, проте продовжуває творити, показувати себе і залишається в індустрії. Не було кращого шансу, ніж цей, щоб показати наш міцний зв’язок,

    — прокоментував проєкт Рафаелло Наполеоне, головний виконавчий директор Pitti Immagine.

    Читайте також: В Парижі відкрився постійно діючий концепт-стор українських брендів — Kvitka



     
     
     
     
     
    Посмотреть эту публикацию в Instagram
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Публикация от Aliona Nagornaya (@alionanagornaya)


    Також він зазначив, що хоча кожен бренд “грає за своїми правилами” і всі прослідковується спільна риса: фокус на культурній національній спадщині.

    Окрім дизайнерських стендів, на виставці можна побачити фотовиставку українського дуету Synchrodogs.

    Статьи по теме