На Pitti Uomo представили 11 українських брендів
Гості виставки чоловічої моди мають нагоду познайомитись поближче з українськими дизайнерами та їхньою естетикою.
З 14 по 17 червня у Флоренції проходить виставка чоловічої моди, куди збираються модні експерти з різних куточків світу. Цього року організатори вирішили запустити спецпроект Ukrainian Fashion Now! («Українська мода зараз!»), який демонструє стиль українських дизайнерів.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
В межах цього проєкту було представлено 11 вітчизняних брендів, в тому числі й Gunia Project, GUDU, BOBKOVA, Katerina Kvit, Viktoranisimov, Litkovskaya, Yulia Yefimtchuk, Manufacture De Lin, Poustovit, та ювелірні бренди Guzema і Oberig. У кожного був свій стенд, на якому можна представити вироби бренду. Майже всі представники українського виробництва привезли з собою жіночі колекції і лише бренд Viktoranisimov завітав на виставку з чоловічими моделями.
В офіційній заяві організаторів Pitti Uomo йдеться про те, що вони хотіли продемонструвати, як українські бренди вистояли та продовжують працювати, навіть в такий складний для них час.
Для нас Україна — не стільки те, як її сприймають сьогодні, враховуючи нинішню складну ситуацію, скільки країна, з якою у нас давні та міцні відносини. У цей період ми хочемо допомогти та підтримати тих, хто страждає від ситуації в країні, проте продовжуває творити, показувати себе і залишається в індустрії. Не було кращого шансу, ніж цей, щоб показати наш міцний зв’язок,
— прокоментував проєкт Рафаелло Наполеоне, головний виконавчий директор Pitti Immagine.
Читайте також: В Парижі відкрився постійно діючий концепт-стор українських брендів — Kvitka
Посмотреть эту публикацию в Instagram
Також він зазначив, що хоча кожен бренд “грає за своїми правилами” і всі прослідковується спільна риса: фокус на культурній національній спадщині.
Окрім дизайнерських стендів, на виставці можна побачити фотовиставку українського дуету Synchrodogs.