Український бренд морських капелюшків EROMIN Store презентував колекцію New Wave, до якої увійшли притаманні бренду морські головні убори та хустинки.Зараз бренд переживає нову хвилю свого розвитку, звідси і з`явилась назва дропу. Під час створення кампейну дизайнер бренду Євген Єрьомін надихався морем, молодістю та пригодами. Catch your own wave - нове гасло бренду, яке нагадує, як важливо бути на своїй хвилі і не зраджувати великим мріям.
У зйомці взяли участь молоді люди, які зараз знаходяться на хвилі свого розквіту і дуже влучно репрезентують бренд. EROMIN Store також тільки починає свою подорож, але вже має амбітні плани щодо підкорення світу.
На цій хвилі і була створена нова колекція, до якої увійшли капелюшки білого та чорного кольорів. Особливістю нових моделей є те, що у комплекті до них йдуть стрічки різних кольорів, які можна змінювати самостійно. Це дає можливість кожного разу мати новий капелюшок, просто міняючи оздоблення.
Також у дропі представлені хустинки, які разом із капелюшками створюють класний образ для морських пригод. Крім цього, у всіх моделях можна самостійно регулювати розмір. Крута опція, щоб одягати капелюшки по черзі з друзями.
Читайте також: “УКРАЇНСЬКА РИВ’ЄРА 1920-Х”, ДУХ КУРБАСІВСЬКОЇ “БЕРЕЗОЛІ” У НОВІЙ КОЛЕКЦІЇ LUVI