Обличчям нової колекції Indposhiv Casual став генеральний директор YASNO
Ми нарешті пережили зиму, якою сильно лякали та намагалися зламати нашу міцність і непереможність. Український бренд Indposhiv Casual вирішив зробити обличчям нової колекції одного з героїв енергетичного фронту, борця за світло, Сергія Коваленка, генерального директора YASNO. З першого ракетного обстрілу енергооб’єктів, Facebook-сторінка Сергія перетворилася на маленьке новинне медіа про світло, аварії та графіки відключень, а тисячі енергетиків продовжують працювати над відновленням безперебійного енергопостачання.
Indposhiv Casual — це результат трансформації компанії Indposhiv. Речі на кожен день із тканин найкращих світових брендів. Весь одяг з цієї колекції створюється вручну та за принципами bespoke, але не по індивідуальних мірках, а за лекалами, які розробляли упродовж останніх 14 років. Тому цей одяг не треба чекати, а можна одразу придбати та за потреби кожну річ підігнати під клієнта, щоб рух буднями був максимально комфортним.
У команді Indposhiv зазначають, що в рекламних кампаніях їм важливо показувати те, чим вони пишаються найбільше 一 ідеально створеним одягом і своїми клієнтами. Тому обличчям кампанії або нової колекції стають чоловіки з подібними цінностями, які ми транслюємо.
“Сергій 一 боєць енергетичного фронту, який був на варті зими, яку ми пережили. Те, що саме він став обличчям нашої весняної кампанії є дуже символічним, адже весна це про світло, яке він уособлює. Нам дуже подобається показувати світу таких чоловіків у різних образах, які підкреслюють їх унікальну особистість”, — розповідає засновниця Катерина Возіанова.
«Одяг від Indposhiv Bespoke та Indposhiv Casual дає особисто мені відчуття впевненості та непереможності, як обладунки чи зброя. Одягати зранку піджак або костюм 一 це для мене ритуал, моя форма. Я не хочу відмовлятися від ритуалів, які роблять моє життя моїм, навіть попри війну. Для мене важливо підтримати український бренд, якому довіряю і люблю вже багато років, та хочу зробити свій внесок в його розвиток. Те, що створила Катерина та продовжує розвивати з командою навіть під час війни, справді, заслуговує на увагу та визнання.«
Компанія Indposhiv працює на ринку вже 14 років — команда пережила кризи, революцію, пандемію і не зупиняється навіть під час повномасштабної війни. Для команди кожен клієнт унікальний, тому персоналізований підхід до кожного клієнта не змінився навіть під час воєнного часу. Катерина Возіанова впевнена, що зараз, як ніколи раніше, варто показувати, що життя триває: “Наш клієнт змінюється, українські чоловіки змінились, змінились їхні принципи та погляди. Але де б вони не були, на фронті чи в тилу, вони всі герої, які заслуговують на нормальне життя. Це те, що ми хочемо донести”.
Фото: Андрій Пилипець
Читайте також: “НЕЗЛАМНА КВІТКА”: МОДНА КОЛАБОРАЦІЯ ДЛЯ ДОПОМОГИ ДІТЯМ, ЩО БОРЮТЬСЯ З РАКОМ