Британцям властивий споконвічний патріотизм і глибоке почуття поваги до своїх національних надбань. Тому не дивно, чому Стелла МакКартні беззастережно вирішила представити свою нову колекцію, присвячену музичному гурту The Beatles.
Дизайнерка приурочила вихід капсули до запуску трисерійного документального фільму Пітера Джексона “The Beatles: Get Back”, який розповідає про запис четвертого та останнього альбому легендарного гурту.
Стелла МакКартні креативно підійшла до нової лінійки та для принта використала портрети музикантів, а також обкладинки альбомів четвірки. Головний акцент дизайнерка зробила на написі “The Beatles”, який червоною, а у разі цієї колекції, чорною ниткою проходить у кожному елементі лінійки. На окрему увагу заслуговує бомбер, для створення якого Стелла надихалася однією зі знакових курток музиканта і, за сумісництвом, свого батька Пола МакКартні.
Дизайнер також підкреслила, що ця колаборація є чимось більшим, ніж просто створення колекції для фанатів ліверпульської групи:
Я хотіла, щоб колекція стала знаковою, і підкреслила мій емоційний сімейний зв’язок. Я думаю, що в цьому відношенні ця колаборація виходить за рамки “нормальної” співпраці.
До лімітованої капсули увійшли футболки, штани, пальта, сорочки та светри. Як і очікувалося, кожна з представлених моделей виготовлена з органічної бавовни. Також у лінійку увійшли аксесуари, які також виконані на кшталт The Beatles: тут можна знайти панами, хустки, сумку-шопер і навіть шкарпетки.
Нова “бітлівська” лінійка вже представлена на офіційному сайті Stella McCartney і ціни її варіюються від 105 доларів до 2 доларів США.
Фото: https://www.stellamccartney.com/