Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію
Заснований у 2015 році як шоурум українських брендів, сьогодні FLOW еволюціонував у марку базового одягу з дизайнерським підходом.
У створенні речей в бренді користуються принципами дизайн-мислення: від глибокого дослідження і вивчення потреб клієнтів, до прототипування та фокусу на інноваціях й естетиці. Шлях трансформації FLOW почали з власного експериментального цеху в рідному Дніпрі два роки тому.
Наразі FLOW виріс від маленького шоуруму на другому поверсі до повноцінного бренду одягу. За ці дев’ять років виросли ми і наші клієнти. У нас з’явилось чітке розуміння, куди ми хочемо рухатися далі, та який стиль нам підходить, — каже Віола, засновниця бренду.
В новому концепті FLOW презентує осінню колекцію, що втілює його нові цінності. В ній переосмислюються універсальні моделі: жакети двох фасонів, прямі штани, максіспідниці, об’ємні жилети з костюмної тканини, а також сорочки на будь-який смак. Особливу увагу в бренді приділили й стилю кежуал, пропонуючи більш розслаблені речі — худі, майки, куртки, футболки, джогери, які гармонійно поєднуються як зі спортивними, так і з повсякденними образами.
Колекція також демонструє готовність FLOW експериментувати з модними тенденціями: бежева куртка з контрастним коміром стала одним із центральних елементів. Для прохолодних днів бренд пропонує светри, кардигани та кофти з якісного трикотажу, доповнюючи їх укороченими тренчами, сорочками з деніму у глибоких відтінках чорного та синього. Колекцію завершують місткі сумки через плече з міцної тканини.
Читайте також: БІЛА КОЛЕКЦІЯ ДЛЯ ОФІСУ: TOTAL WHITE ПРЕДСТАВИЛИ НОВИЙ ДРОП
Кольорова гама осені — чорний, графітовий, білий, молочний, синій, хакі та бежевий. Стримана палітра робить кожну річ функціональною та легкою в стилізації. Всі речі легко комбінуються між собою, що дозволяє виразити своє «я» через одяг.
Нова колекція вже доступна на сайті та в магазинах бренду.