Reborn: бренд S-cape створив дощовик з ПЕТ-пляшок
Бренд технологічного верхнього одягу та аксесуарів S-cape представляє новий дощовик Reborn, створений з тканини з переробленого пластику. На виготовлення одного плаща йде 7,5 ПЕТ-пляшок. Модель лімітована: всього створено 100 дощовиків — у кожного є свій унікальний серійний номер.
«Ми давно є прихильницями розумного споживання і ресайклінгу, тому коли знайшли тканину з переробленого пластику, зрозуміли — настав час для особливого дощовика. Так народився Reborn», — розповідають засновниці бренду Наталя Алексєвич і Оксана Свентах.
Під час знімання кампейну бренд хотів показати, що у кожного має бути свій дім: і в людей, і у тварин. Адже з початку повномасштабного вторгнення ми зрозуміли це особливо чітко. Дім, там де затишно і безпечно. Де діють твої правила, в інші їх поважають.
«Ми хотіли нагадати: в лісі не місце пластику, а ресайклінг — це новий чорний», — додають засновниці.
Основні відмінності моделі Reborn — тканина з переробленого пластику, глибокий зелений відтінок і подовжений крій. Модель доступна як для жінок, так і для чоловіків. Дощовик можна замовити на сайті бренду.
Бренд S-cape заснований у 2014 році сестрами Наталією Алексєвич та Оксаною Свентах і спеціалізується на виготовленні яскравого та технологічного верхнього одягу. Девіз компанії: «Погода пригодам не завада».