Reflection: весняна колекція бренду german
Речі в базових кольорах з яскравими акцентами.
На початку весни український бренд german презентує нову колекцію одягу, присвячену темі рефлексії. У нових речах german пропонує зустріти новий день, новий досвід, весну та нову себе.
Для бренду весна — це також про народження, тому сезон він починає з оновленим логотипом.
«Для нас було важливо передати атмосферу весняного ранку. Ось ця тиша, спокій, час для себе і про себе. Коли все ще спить, але от-от прокинеться. Проте, ти ще встигнеш глибоко пірнути в себе, помедитувати, порефлексувати», — ділиться емоціями засновниця бренду Валерія Цимбал.
Колекцію створили в однотонних, нейтральних кольорах з яскравими акцентними вставками. Вона наповнена базовими речами, але зі своїми дизайнерськими особливостями. Серед яких необроблені краї, контрастні шви, порізані тканини.
Верхній одяг на весну представлений легкими лайнерами, котрі бренд випускає щосезону, але щоразу змінюючи і переосмислюючи. Цього разу лайнери доповнили авторською стьобкою тканини, яку розробив графічний дизайнер бренду.
В колекції представлені лонгсліви і лосини в білизняному стилі з м’якої віскози, денімові спідниці та комбінезони, класичні брюки з акцентними складками ззаду, обʼємна сорочка в клітинку, яка ніби розрізана навпіл і знову зшита. А щоб після зими підкреслити жіночність, в колекцію додали м’яку максі-сукню з ангори.
Весняна колекція українського бренду вже доступна на сайті.