Rikky Hype представили проєкт до місяця боротьби з раком молочної залози
Український бренд одягу та білизни Rikky Hype презентував відео та кампейн до Місяця обізнаності та боротьби з раком молочної залози. Метою проєкту є підвищення знання про важливість регулярних чек-апів та самообстеження серед українок.
Головною героїнею знімання стала 28-річна Вікторія Скок — модель та менеджерка, яка має власну історію боротьби з хворобою і продовжує лікування прямо зараз. Після почутого рік тому діагнозу, дівчина вирішила транслювати шлях до одужання в соцмережах для того, аби зруйнувати стигму довкола раку, прийняття себе, змін в тілі та зовнішності і довести — з будь-яким викликом можна впоратись.
Режисерка анімації Марія Озірна (Dukhovne Lychko) створила відео, що транслює історію Віки: абсолютно звичайне, різнобарвне, як на мультиплікаційних кадрах активне життя до звістки про хворобу за секунду перетворюється на сміливий шлях з місяцями хіміотерапій; операцією, що проводиться під звуки вибухів та яскравими хвилинами і новими можливостями від життя під час хвороби, яку так гідно долає Віка.
Посмотреть эту публикацию в Instagram
У фотокампейні дівчина демонструє контраст своїх станів — впевнена, надзвичайно приваблива та витончена. А також та, що здобуває перемоги над собою. Шрами і краса тіла, яке має силу боротись.
В рамках проєкту, бренд у співпраці з мамологом, онкохірургом, пластичним хірургом Денисом Помінчуком створили листівку-пам’ятку з інструкцією самообстеження молочних залоз та нагадуванням про важливість регулярних чек-апів. Такі листівки будуть вкладатися до кінця жовтня в абсолютно кожне замовлення Rikky Hype.
«Рак молочної залози займає перше місце в Україні серед онкологічних захворювань у жінок — це понад 14 тисяч вперше діагностованого раку щороку. Основний привід для занепокоєння — пізня діагностика. Щорічне обстеження у мамолога дає змогу виявити рак на першій стадії, коли немає метастазів, а ефективність лікування становить 98%. Тож виділіть усього 30 хв на рік для огляду у мамолога, щоб бути впевненими у своєму здоров’ї», — коментує мамолог Денис Помінчук.
В планах бренду — протягом жовтня познайомити аудиторію з трьома надихаючими історіями боротьби, що доводять: «рак — не вирок».
Читайте також: MUSTHAVE Х ПРОЕКТ КЕШЕР Х INSPIRATION FAMILY: КОЛАБОРАЦІЯ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЖІНОК, ХВОРИХ НА РАК ГРУДНОЇ ЗАЛОЗИ