Український бренд TONiA представив на Ukrainian Fashion Week нову колекцію сезону весна-літо 2025. Колекція має назву “Екзистенція” та присвячена українкам, які живуть у непростий воєнний час, але віднаходять сили зберегти любов до життя. Нова лінійка складається з 15 образів, усі елементи яких легко комбінуються між собою. Один з образів на подіумі представила відома українська акторка Аліна Коваленко, зірка фільмів «Крути 1918», «Захар Беркут», «Чорний ворон».Стрижневою темою нової колекції є любов до життя, а її відправною метафорою стало дерево життя - давній символ роду і родючості, щастя, матеріального та психологічного благополуччя. Щоб передати цей символізм, засновниця та дизайнерка бренду Антоніна Белінська звертається до нових для себе фактур – зокрема, трикотажу із золотої пряжі.
«Героїня моєї колекції – дівчина ніжна, жіночна та водночас впевнена в собі, вона любить себе та знає свої кордони, вона поважає інших, але завжди може постояти за себе, - розповідає дизайнерка. – Золота пряжа – досить важкий матеріал для пошиття трикотажних речей, проте мені хотілось створити базовий елемент одягу, який символізуватиме радість життя і водночас, неначе металеві обладунки, нагадуватиме про вміння захистити себе».
Окрім золотого кольору, для підкреслення головної ідеї дизайнерка використовує бісер, паєтки та стеклярус, якими вона оздоблює напівпрозорі сукні, спідниці та шорти. Легкості колекції додають короткі топи, спідниці та брюки-капрі. Водночас святкові сукні Белінська пропонує носити з повсякденними аксесуарами та грубим взуттям, підкреслюючи поєднання ніжності і бунтарства героїні колекції.
«Мені хочеться розмити кордони між повсякденним і вишуканим вбранням. Власне, час, в який ми живемо, вже розмив ці кордони, - говорить дизайнерка. – Я хотіла підкреслити ось це прагнення святкувати життя щохвилини, яке з’являється, коли ти живеш у відчутті постійної небезпеки, адже ти ніколи не знаєш, що на тебе очікує».
Створюючи нову колекцію, дизайнерка продовжила досліджувати тему прийняття своєї ідентичності і сексуальності сучасною жінкою, яка щодня стикається з життєвими викликами. Белінська розвиває ДНК бренду, підкреслюючи жіночі форми за допомогою скульптурних жакетів, спідниць та брюк вільного крою. Розширені плечі, завужена лінія талії, широкі стегна – дизайнерка продовжує використовувати прийоми, добре впізнавані за попередньою колекцією «Ентропія».
Також у сезоні весна-літо 2025 з’являється фірмовий елемент бренду TONiA - корсет, створений на основі лекал 19 сторіччя. Саме його найчастіше обирають українські та іноземні фешн-інфлюенсери.
Окрему роль Белінська приділяє аксесуарам. Золоті кепі відсилають до естетики Y2K та водночас нагадують про епоху «Гострих картузів» - буремні 30-ті роки минулого століття. Лацкани жакетів, топи і сукні дизайнерка прикрасила фірмовими квітами, які цього разу виготовлені зі стеклярусу.
Важливим доповненням колекції “Екзистенція” стали шовкові хустки з малюнками, на яких зображено головний символ колекції – дерево життя. На прохання Антоніни Белінської ці малюнки розробив відомий український режисер і художник Олександр Стеколенко, використовуючи як основу вишивку з полтавських рушників початку XX століття, які зберігаються в колекції Музею Івана Гончара.
Як і при створенні попередньої колекції, для нової лінійки використано багато ручної роботи – зокрема, вручну в'язані трикотажні кепі та топи, корсет, деякі елементи суконь та топи в’язані гачком, також вручну виконане все оздоблення одягу бісером, стеклярусом та паєтками.
Колекція “Екзистенція” створена за принципом конструктора, коли всі речі можна легко поєднувати між собою і формувати велику кількість образів.
Читайте також: УКРАЇНСЬКИЙ SUSTAINABLE-БРЕНД UPSLOWUSE ПРЕДСТАВИВ КОЛЕКЦІЮ ВЕСНА-ЛІТО 2025