Sleeper вшановує Рожевий Жовтень, підтримуючи Національний інститут раку
Жовтень — місяць, коли ми звертаємо свою увагу на важливу проблему — рак грудей. Цю ініціативу запровадила Всесвітня організація охорони здоров’я 31 рік тому. Все для того, щоб застерегти якомога більшу кількість жінок. Адже саме цей вид онкології є одним із найрозповсюдженіших. Щороку від цієї недуги помирає понад пів мільйона жінок у всьому світі. А рання діагностика захворювання значно збільшує шанси на повне одужання. До вирішення проблеми раку молочних залоз з кожним роком долучається дедалі більша кількість брендів. Зокрема, вже дев’ятий рік поспіль це робить Sleeper.
Цього року, бренд передасть 30% прибутку від усіх продажів в жовтні, спрямовуючи кошти на підтримку Національного інституту раку.
До 1 листопада речі з попередніх колекцій бренду можна буде придбати зі знижкою до 50%. Таким чином, кожен покупець матиме можливість долучитися до благодійної ініціативи, роблячи внесок у боротьбу проти захворювання.
За допомогою проєкту бренд прагне нагадати жінкам у всьому світі про важливість піклування про своє здоров’я. Зокрема, потребу проходити щорічні ультразвукові обстеження молочних залоз. Відповідно до медичних рекомендацій, жінкам віком від 18 років слід проводити УЗД грудей щорічно. Після 45 років — робити мамографію.
«Місія Sleeper — надихнути жінок турбуватися про своє тіло щодня, любити його та відповідально ставитися до свого здоров’я. Як компанія, заснована жінками, ми відчуваємо свою відповідальність за привернення уваги до проблеми раку молочної залози. А також за підтримку тих, хто наразі бореться з ним», — кажуть засновниці бренду Катерина Зубарєва та Ася Вареца.
Протягом попередніх восьми років, у межах міжнародної ініціативи Breast Cancer Awareness Month, Sleeper зібрав понад 55 тисяч доларів. Вони були спрямовані на підтримку жінок, які борються з раком молочної залози в Україні.
Фото: Sleeper
Читайте також: Rikky Hype представили проєкт до місяця боротьби з раком молочної залози