UA
RU

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів

Редагувати переклад

Український бренд одягу та аксесуарів COOSH та дизайнерський diffusion line ТОТÉ оголосили про злиття.

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів-Фото 1

Тепер ТОТÉ трансформується у преміум-лінійку та буде частиною COOSH. Нова лінійка отримала назву Select, розповідає засновниця бренду та фешн-інфлюенсерка Аліна Френдій

Я створювала COOSH і ТОТÉ у різні періоди свого життя, проте з однаковою любов`ю та амбіціями. Але для того, щоб продукт був якісний, потрібно повністю пірнути в нього та приділяти максимум часу. Тому я вирішила трансформувати бренд ТОТÉ у преміум-лінійку COOSH і не розпорошуватись, а повністю віддати всю себе новому проєкту,

— розповідає Аліна. 

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів-Фото 2
 
ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів-Фото 3

COOSH Select пропонує повернутись на початок століття, щоб поностальгувати за минулим та зробити це стильно! Головною темою нового дропу стала мода 2000-их, а відео кампейну зроблене за допомогою цифрової камери, яка задає вайб колекції. 

Водночас COOSH Select вдалось зберегти маскулінні силуети, які так любили в ТОТÉ. Нова лінійка має оверсайз-посадку та впізнавані елементи старого бренду. Тепер зірвати куш стало ще легше, адже усі дропи влучно поєднуються між собою. 

До нової колекції увійшли: топи, сукні з бахромою, тренчі та костюми з вкороченими піджаками, які можна поєднувати зі штанами або максі-спідницями. 

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів-Фото 4

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів-Фото 5

Особливий настрій дропу передають шкіряні куртки, які одразу повертають у минуле. Треба зазначити, що бренд особливо підійшов до створення однієї з моделей. Так, потертості на коричневій куртці створювались вручну, аби додати вінтажного стилю та зберегти оригінальність речі. 

Усі айтеми створені у базових кольорах, притаманних бренду. Речі з COOSH Select доводять, що навіть через 20 років вони будуть актуальними, як ніколи. 

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів-Фото 6

ТОТÉ стає преміум-лінійкою COOSH: Аліна Френдій про злиття своїх брендів-Фото 7
 

Читайте також: Ірина Кравченко шукає внутрішню рівновагу у кампейні Kachorovska

Придбати нову колекцію можна в Інстаграмі бренду, на сайті або в шоурумах у Києві, Львові та Тернополі. 

COOSH [куууш] — український бренд ready to wear одягу та аксесуарів, заснований фешн-інфлюенсеркою Аліною Френдій. 100% речей COOSH створені на власному виробництві з великою любов’ю до людей. 

Статьи по теме