UA
RU

Українські бренди в війну: Bruá Jewellery

Редагувати переклад
Олександра Вдовіна та Тарас Кузняк, засновники ювелірного бренда Bruá Jewellery розповідають про перші дні війни, невеличку паузу перед поновленням роботи бренду та натхнення, яке вони сьогодні відчувають, незхважаючи на важкі часи для України.

  

Bruá 2
«Війна для нас, як і для кожного, шок. Шок, що в цивілізованому світі в 21-му столітті люди користуються такими варварськими методами за для загарбання територій та придушення свободи. Опираючись на те, що в першу чергу бренд — це ДНК країни, світобачення людини і проростає він не від прорахунків, а від творчих проявів, то ні варіанту “якщо що“ і антикризисних, прорахованих дій в нас не було. Бо кризис — це завжди шок. І наслідки його можуть бути спрямовані в дві сторони: як і на стрімкий ріст так і на занепад. Тому ми завжди і в період спокою і в період неспокою обирали робити своє. Вважаю цей шлях найчесніший», — кажуть в Bruá Jewellery та я одразу погоджуюся, адже шок пережив майже кожен свідомий українець, коли на його місто впали перші бомби. Звісно, використовувати такі методи в цивілізованому, але як виявилося не цілком, світі, дуже непередбачувано та жорстоко. І звісно навіть маючи антикризовий план ти не завжди можеш до нього звернутися, адже такі події ніколи не чекають поки ти звіришся із заздалегідь спланованими подіями та шляхом їхньої реалізації. Саму тому робити, що відчуваєш за потрібне та те, що мусиш — найкраще, що може кожен із нас наразі. 

Країна, як організм. Щоб тіло рухалось, всі органи мають працювати по максимуму. Місія брендів та бізнесів бути зараз економічною опорою.

Bruá

Коли я питаю як все почалося для бренду, як почувалася команда, Bruá розповідають: «Спочатку всіх охопив страх, тому нияких дій не було. З часом почали приходити в себе та осмислювати як ми можемо бути опорою для країни, для себе та для команди. Перший час кожен з команди займався волонтерством, від бренду знайшли перевірений фонд та зробили внесок з надходжень. Десь на 15-ий війни почали відновлювати роботу. Країна, як організм. Щоб тіло рухалось, всі органи мають працювати по максимуму. Місія брендів та бізнесів бути зараз економічною опорою». Мало того, що бренд знову працює, більшість з тих, хто є частиною Bruá сьогодні знаходяться в Україні та підтримують Батьківщину «на місцях», що вкрай важливо. «Психо-емоційний стан на тепер: злість, але попри це багато сили. Парадоксально, але зараз в кожного прорізався такий ресурс сили та духу. І єдності один з одним». Якщо вірити психологам, злість та припливи сили не є чимось неочікуваним та дивним, адже це нормальна реакція організму на адреналін, який в неймовірній кількості виробляється за таких обставин. Небезпечно лиш те, що сплески сил та ініціативності можуть змінюватися на цілковиту апатію та легкі приступи депресії. Але це не загрожує тим, у кого є ціль та улюблена справа, як от наприклад у команди Bruá: «Ми намагаємося балансувати. Частину часу спрямовуємо на розвиток бренду, особливо на світовій арені, бо це й імідж держави, в тому ж числі. Частину на волонтерську роботу і звісно на сім’ю, бо в кожно зараз свої обставини». Думати одразу і про те, що кожен з нас сьогодні представляє країну в цілому і про те, що ми водночас маємо підтримувати рідних — надважливо. Адже намагаючись допомогти державі на міжнародній арені, ми маємо піклуватись та не забувати про простих людей, що нас оточують та особливо залежать від нашої любові та турботи. 

Психо-емоційний стан на тепер: злість, але попри це багато сили. Парадоксально, але зараз в кожного прорізався такий ресурс сили та духу. І єдності один з одним.

Коли пройшли вже півтора місяці війні, не хочеться говорити про те, що було, хочеться мріяти про світле майбутнє нашої держави та бізнесу. Хочеться будувати плани та думати про те, як ми будемо відбудовувати улюблені міста, звикати до тиші та безпеки та заново жити нормальним життям. «Ми плануємо Стати і Бути. Плануємо це робити і особистісно і як бренд. Зараз все-таки говоримо від імені Bruá, тому ми плануємо зростати, плануємо демонструвати свої навички ще завзятіше. І головна задача — це нарешті усвідомити свою цінність, свої переваги і те, як багато все-таки може і робить кожен з нас. Україна унікальна. Тут такий концентрат людей, які Вміють», — кажуть в Bruá та надихають. І дійсно ж — сьогодні наша країна та кожен її громадянин є джерелом натхнення для всього світу. Неймоірно, не правда ж? І тільки однієї цієї думки вистачає для того, щоб продовжувати боротись далі та робити це ще краще.

Bruá бренд

Автор: Ксенія Ковальова

#ВсеБудеУкраїна!

Читайте також: 

Статьи по теме