Саме кардиган українського бренду Vika Adamskaya обрала Тіна Кароль для того, щоб заспіваті на підтримку благодійного дружнього матчу Динамо-Легія у Варшаві, кошти з якого були перераховані на гуманітарну допомогу постраждалим у війні українцям. Про роботу бренду під час війни розповіла Вікторія Адамська, засновниця бренду фешн-журналістці Ксенії Ковальовій.
«Відчуваю постійні емоційні гойдалки. Спочатку перебувала у стані шоку, паніки, повної відмови вірити у те, що відбувається. Наразі ці емоції змінились бойовим настроєм і бажанням рухатися далі, щоб там не було!», – ось на такій бойовій ноті починається моє інтерв’ю з Вікторією Адамською, яка є засновницею однойменного бренду. «Не дозволяти окупантам зупинити і зруйнувати наше життя, хоча вони вже це і зробили. У якийсь момент я зібрала себе у купу та зрозуміла, що не час падати духом, нам потрібно якось виживати. Тому було вирішено продовжувати робити свою справу і допомагати своїм (наскільки це в моїх силах). До слова, це дуже мені допомагає, витягує із песимістичного стану», – каже Вікторія, яка сама розпочинала бізнес у Харкові, що піддався сильнішим атакам з перших днів війни.
“Увесь світ на знак підтримки обирає жовті та блакитні відтінки. Ми бачимо як увесь світ об’єднався, щоб допомагати нам.”
«Роботу відновили, але далеко не у повному об’ємі: невпинно брейнштормимо всією командою. Залучені менеджери, які постійно оброблять замовлення, графічні дизайнери, що генерують нові ідеї, але виробництво на повному “стопі”. Звісно, реалії відрізняються на усі 100%. Найскладнішим наразі є продакшн – я все починаю з нуля: пошук постачальників, виробництво для відшиву тощо. Тільки це зараз ще складніше, бо у нас є свої стандарти відшиву, до яких звикли за 10 років наші клієнти, і знайти підходяще вкрай складно», – відповідає підприємиця на питання щодо впливу війни на бізнес. І це не дивно, зараз усі ми проходимо той період, коли проти нашої волі потрібно починати все заново та нібито засновувати бізнес ще раз. З одного боку такі виклики дуже складно даються, особливо коли робота бренду гарно відточена. Але в одночас, такі моменти дозволяють заново відчути те натхнення та впевненість у власних силах як на самому початку кар’єри.
«Починали ми з відсутністю розуміння, що робити, адже введено воєнний стан. Але з плином часу, попрацювавши у такому режимі місяць, зрештою потроху налагоджуємо робочі процеси, залучаємо більше людей з команди, виробляємо свої стандарти у тих умовах, що наразі маємо. Звісно, коли з’явиться можливість повернутися додому у звичайні умови та режими, то ми це зробимо неодмінно. Але поки бачимо, що все затягується, і ніхто не розуміє, скільки це все триватиме ще. Ми намагаємось адаптуватися до режимів сьогодення, щоб бути в строю, продовжувати працювати і повертати ще більше людей з команди до роботи. Але хочу відмітити, що на все намагаюсь дивитися с позитивом. Така «екстремальна» ситуація загартовує нас та явно вплине у позитивному руслі: у майбутньому ми будемо більш мобільні, організовані, прийматимемо рішення швидше. Після усіх дестабілізуючих ситуацій – початок війни у 2014 та чисельні карантини – наша стресостійкість вже і так була максимально розвинена і досвід був вражаючий. Але війна, що йде наразі не підпадає ні під які рамки, тому якщо наша команда переживе це, то нам вже нічого не страшно».
І дійсно, поки весь світ дивується тому, які ми сильні, ми й самі вже не знаємо що може нас вразити та налякати. Здається, начебто ми пережили вже весь можливий жах і далі має все ж таки наступити світла полоса. Війна це горе, але я не припиню говорити про те, що вона також слугує певним поштовхом до розвитку. «Увесь світ на знак підтримки обирає жовті та блакитні відтінки. Ми бачимо як увесь світ об’єднався, щоб допомагати нам. В Україні, нажаль, багатьом довелося призупинити свої виробництва і бізнеси, але це також перевірка на міцність. Звичайно, залишаються ті, що мають ресурси, силу, бажання – переваги, що допомагають вижити. Тренд у нашій країні зараз на патріотичний одяг, але цей тренд також став масштабним і поширився за межі Батьківщини. Ну і звичайно зараз усі віддають перевагу комфорту – усі вечірні наряди відійшли на другий план. Всі живуть «на валізах», у стані готовності кудись їхати, бігти в укриття, тому комфортний одяг виявився must have», – каже Вікторія, коли я питаю які тренди з’являються у зв’язку з воєнними діями. А коли річ заходить про плани на майбутнє, звісно ж на перший план виходять спільні цілі та цінності – наприклад, перемога нашого прекрасного народу у цій жорстокій та страшній війні: «Перший пункт плану – перемогти. Вистояти, як і нашій країні, так і нашому бренду, не дивлячись на усі обставини, утримати команду і продовжувати нести нашу філософію, виражати свої думки через одяг, нести світло і позитив нашими фразами і цитатами, що ми залишаємо на одязі. Ми віримо у те, що все це буде, і більше того, що можемо знайти нових клієнтів та ринки продажу за межами нашої держави. Але найголовніший план, або навіть бажання, – повернутися додому, у своє рідне місто Харків, зайти у свій магазин у серці міста, який розгромили вщент. Але ми готові все відбудувати: і місто, і магазин. Усі наші співробітники мріють про той момент, коли зможуть повернутися. Додам, що усі обставини, ця війна ще більше згуртували нашу команду, да й загалом усіх людей, ми ще дужче допомагаємо, підтримаємо і довіряємо один одному».
Автор: Ксенія Ковальова
Читайте також: УКРАЇНСЬКІ БРЕНДИ В ВІЙНУ: ATELIER HANDMADE