UA
    RU

    Українські дизайнери в війну: ETNODIM

    Перші дні і тижні команда ETNODIM активно займалася волонтерством, сьогодні вони направили всі сили на відновлення роботи. Сьогодні офіс бренду знаходиться не в Києві, а у Львові, й команда докладає всіх зусиль для виходу на міжнародний ринок. Бо робота на культурному фронті - це ті самі кроки, які наближають нас всіх до перемоги.
    ETNODIM 3

    Фото: instagram/etnodim

       «Сподіваємось скоро повернутися додому, у рідний Київ», — кажуть наприкінці нашого інтерв’ю авторки найзнаковішого українського бренду – ETNODIM, упізнаваного за моделями осучаснених вишиванок та традиційного українського вбрання.


    Актуалізуючи вишиванки та перетворюючи традиційні вбрання на повсякденний одяг українців, ніхто не міг і припустити, що сьогодні цей одяг стане символом великої національної боротьби. «Зараз ми надсилаємо вишиванки за кордон. Дуже вдячні всім українцям, які зараз закордоном та іноземним друзям, за те, що підтримують українських виробників». На 34-ий день війни ETNODIM не здаються, а тільки вчаться ставати сильнішими — майже місяць виробництво бренду було на паузі і тільки зараз повертається до звичної роботи.

    ETNODIM 2

    Фото: instagram/etnodim

    Як і багатьох, війна застала ETNODIM зненацька.


    «За два тижні до війни фінансисти запропонували нам антикризовий план, але ми відмовлялися до останнього вірити, що може бути повномасштабне вторгнення і проігнорували його».

    Так, ще місяць тому світ, у якому ми живемо сьогодні, здавався нам неможливим. Але це — нова реальність, яку кожен зустрічав стійко, як міг. «Вперше чергу ми всім відписали, що сьогодні (24-го шлютого. — Прим.ред.) не працюємо, дізналися як вони, хто куди збирається їхати. Думали, як можемо допомогти Україні, щоб поширити максимально розголос про напад рф. Писали світовим зіркам із закликом підтримати Україну та розповісти світові правду, що росія — країна агресор, напала на Україну та вбиває людей. Також запустили збір коштів на бронежилети та каски для територіальної оборони Києва. За кілька днів зібрали понад 400 тис. грн та передали до фонду Притули. Всім клієнтам, які підтримали ініціативу, пообіцяли після перемоги знижки на наші вишиванки», — розповідають у ETNODIM у відповідь на питання про те, що вони почали робити з настанням війни.

    ETNODIM


    Як цікаво, що кожного разу ніхто не розповідає про те, що зібрав валізи та поїхав. Навпаки, всі говорять про єдність, про допомогу Україні та про те, як наблизити перемогу. І звісно ж всі думають про те, що робити далі, адже війна змінила все: спосіб працювати, підхід до життя, мислення.

    «Війна кардинально змінила все. Ми ніби перенеслися на 10 років назад. Перші дні і тижні командою тільки волонтерили, і чекали, що все скоро закінчиться перемогою. Але потім прийшло розуміння, що варто направити сили на відновлення роботи. Бо війна може затягтися, і хтось має бути в тилу для підтримки держави».

    Як і каже наш уряд сьогодні: важливо продовжувати обіг коштів та підтримувати економіку, бо країні та людям має бути на що та за що жити. І незважаючи на те, що ще тиждень тому сама думка «жити звичним життям» здавалася дикою, сьогодні ми розуміємо скільки мужності та відваги криється у самому рішенні та спробах жити так само, як ми жили до війни. Працювати так само ефективно, перестати гойдатися на емоційних гойдалках і допомагати собі та іншим бути стійкими на власному прикладі. «Погоджуємося, що бренди, компанії, які можуть зараз працювати мають повернутися до роботи. Розуміємо, що на бізнесі лежить відповідальність за своїх працівників та економіку України».



    ETNODIM 4

    Фото: instagram/etnodim

    Сьогодні офіс бренду знаходиться не в Києві, а у Львові. Важливим кроком для компанії стало те, що вони відтепер поширюватимуть вишиванки на світовому рівні і відкрили можливість всім бажаючим з будь-якого куточку світу придбати наш символ, частинку нашого культурного коду.

    Про свій намір засновник Etnodim Андрій Черуха повідомим на сторінці бренду:


    «Ми прийняли рішення продовжувати нашу справу. Перевезли частину товару у Львів та налаштовуємо виробництво. Балансуємо між волонтерством та роботою. Вважаємо, що вишиванки особливо важливі сьогодні для поширення української культури у світі. Тому у наших іноземних друзів тепер є можливість придбати кльову вишиванку та підтримати бізнес і економіку України. Замовлення приймаємо на сайті та відправляємо по всьому світу. «Борітеся і поборете» – ми в тилу. І хочемо подякувати друзям львів’янам за пропозиції допомоги та підтримку».

    Також на сайті бренду можна зробити благодійну пожертву для Збройних сил Україні у розмірі від 100 гривень до 5000 гривень. 

    Автор: Ксенія Ковальова


    #ВсеБудеУкраїна!

    Читайте також: УКРАЇНСЬКІ ДИЗАЙНЕРИ В ВІЙНУ: GUNIA PROJECT

    Статьи по теме