Українські сукні на червоних доріжках: дизайнерка Lever Couture про celebrity dressing та створення унікальних дизайнів для знаменитостей
Леся Верлінгієрі, дизайнерка бренду Lever Couture точно знає все про celebrity dressing та появу зірок в сукнях лейблу. Дженніфер Лопес, Леді Гага, Хайді Клум, Міла Йовович – список знаменитостей, які з’являлися в одязі Lever Couture достатньо великий, а за створенням кожної сукні прихований індивідуальний підхід. Однією з останніх масштабних виходів для бренду стала поява Радики Мерчант на передвесільному святкуванні в сукні Lever Couture. Ми поспілкувалися з Лесею Верлінгієрі, щоб дізнатися про тонкощі celebrity dressing, її мрії та амбіції в цьому напрямі. А головне детальніше поговорити про червоні доріжки, сезон яких очікує на нас вже починаючи з осені, і до якого вже готується команда модного дому.
Леся, скажіть, чи співпадають тренди кутюрних колекції з pret-a-porter? Чи зазвичай вони не залежать один від одного і живуть в різних світах трендів?
Тренди кутюрних колекцій часто не співпадають з pret-a-porter, оскільки вони орієнтовані на різні аспекти моди. Кутюр концентрується на майстерності, індивідуальності та ексклюзивності, тоді як pret-a-porter має на меті задовольнити широке коло споживачів і відображає більш комерційні тренди. Однак іноді кутюр може впливати на загальні тенденції в моді, прокладаючи шлях для нових ідей.
Чи вважаєте ви, що couture брендам легше стати помітними, ніж тим, які концентруються лише на ready-to-wear, адже в сегменті couture менше конкуренція, і більше вірогідність бути обраним для зірок на червоні доріжки.
Кутюр бренди мають унікальну можливість створювати ексклюзивні та унікальні речі, що привертає увагу зірок і забезпечує помітність на червоних доріжках. Однак, конкуренція в сегменті кутюр також висока, адже кожен бренд прагне бути першим у виборі знаменитостей. Водночас, бренди ready-to-wear можуть охопити ширшу аудиторію і частіше бути в центрі уваги завдяки доступності та масовому споживанню. Важливо знайти баланс і стратегію, яка найкраще відповідає ідентичності бренду.
Чий показ на цьому тижні моди haute couture запам’ятався найбільше?
На жаль, через брак часу я не змoла переглянути покази цього тижня моди. Однак для мене завжди залишатиметься культовим показ Тьєррі Мюглера. Його роботи поєднують мистецтво та елегантність, встановлюючи стандарти стилю, які залишаються актуальними й до сьогодні.
Загалом ви прибічник класичного трактування couture чи допускаєте креативні та екстравагантні прояви, як, наприклад, в колекції Balenciaga.
Я вважаю, що кутюр має бути поєднанням класики та інновацій. Традиції і майстерність завжди важливі, але креативність і сміливість допомагають рухати моду вперед.
Як взагалі до вас прийшло розуміння, що хочете займатися couture одягом, що стало натхненням, мотивацією?
З дитинства мене завжди захоплювала краса та вишуканість моди. Ще під час навчання в школі я зрозуміла, що мої дизайни виходять за рамки pret-a-porter. Моє головне натхнення полягає в прагненні створювати одяг, який відображає індивідуальність і може бути виготовлений в обмеженій кількості або навіть в єдиному екземплярі. Кожен виріб має свою унікальну історію, яку я прагну розповісти через мій дизайн.
Чи важливо зараз епатувати та знаходити нові формули, щоб твої вироби помітили? Чи все ж таки, на вашу думку, якщо бренд все життя фокусувався на класичних формах, силуетах, дизайнах, то не варто змінювати свій вектор та вигадувати велосипед, а продовжувати працювати в своєму стилі?
На мою думку, варто залишатися вірним своєму стилю і еволюціонувати його, замість раптових змін заради епатажу. Якщо бренд вже знайшов успіх у класичних формах і силуетах, важливо зберігати цю ідентичність та вдосконалювати її відповідаючи на сучасні виклики.
Фішкою ваших виробів є використання незвичних матеріалів, які надають сукням особливих форм, які вже стали культовими та знаковими для бренду. Як ви прийшли до створення об’ємних та дещо графічних виробів?
Oсновна ідея полягає в тому, щоб перетворювати звичайні матеріали на щось неймовірне. Я завжди шукаю незвичні текстильні рішення які дозволяють мені створювати сукні з унікальними формами і графічними елементами. Це процес вдосконалення ідеї через експерименти з матеріалами, що відкриває неймовірно нові можливості та натхнення.
Як щодо celebrity styling, чи бачите ви тенденцію того, що стилісти все частіше обирають більш нестандартні варіанти для зірок? Навіть на червоних доріжках можна часто побачити образи, які ще 10 років не подумали б одягнути на Оскар чи Мет Гала, а сьогодні, щоб виділитися зірки готові прийти і просто в рушнику.
Так, безумовно, спостерігається сучасна тенденція до більш нестандартних і аудаційних образів для знаменитостей. Червоні доріжки стають платформою для вираження індивідуальності та креативного підходу до стилю. Сьогодні стилісти і зірки не бояться експериментувати і вибирати такі образи, які ще кілька років тому могли б здатися абсурдними, але сьогодні вони стають втіленням сміливості і самовираження.
Чи зверталися до вас стилісти з незвичними проханнями, можливо були курйозні запити чи моменти пов’язані з celebrity styling.
Не можу пригадати незвичних прохань, так як хто звертаєтбся до мене, розуміють мою ідентичність бренду і підхід до створення. Однак, з курйозних ситуацій можна згадати випадок, коли мені поставили завдання створити сукню всього за 24 години.
Ви пам’ятаєте, як визначилися з напрямком вашої професії?
Навчаючись в школі, завжди звертала увагу на створення корсетів. Пам’ятаю, як мої вчителі зауважували, що мої роботи виходять за рамки звичайного pret-a-porter і мають потенціал стати справжнім мистецтвом. Це і підштовхнуло мене обрати цей напрямок, оскільки я розуміла, що хочу створювати щось унікальне і за межами існуючого.
З чого починається робота над кожною моделлю: з форм, кольору, тканини?
Кожен мій проект починається з вибору тканини. Це завжди захоплюючий процес, де я експериментую з матеріалами, щоб змінити їхню структуру або дати їм нову форму. Це завжди викликає в мені піднесений стан та надихає одночасно.
Яка створена вами сукня – ваша улюблена?
Кожна сукня для мене особлива, мов дитина з власною історією. Вони унікальні у своїй красі і виражають моє бачення моди.
За якою сукнею криється історія, яка особливо дорога для вас?
Одна з найбільш незабутніх суконь для мене — це та, що я створила для Леді ГаГи. Це було величезне випробування відповідальності, оскільки сукня потребувала не лише високої естетики, але й практичності.
За ким з зірок вам цікаво спостерігати на червоному хіднику, а кого хотілося б переодягнути?
Мені завжди цікаво спостерігати за Зендеєю. Вона вміло поєднує елегантність і класику з експериментами, що завжди вражає. Зендея для мене є справжньою іконою стилю. Її здатність експериментувати з модою завжди надихає.
Про який предмет гардеробу всі забули, а дарма?
Сьогодні, коли розмаїття модних трендів постійно розширюється, здається, що багато людей забули про корсети. Ці чудові елементи гардеробу не лише підтримують фігуру, а й можуть стати ключовим акцентом у стильному образі.
У вас є власне правило підготовки до червоних доріжок?
Кожна червона доріжка — це новий виклик і можливість для творчого вираження. Я завжди підбираю образ з урахуванням теми події, моїх власних уподобань та останніх тенденцій у світі моди, щоб створити щось неповторне і пам’ятне.
Яке ваше головне правило за яким ви збираєте свій щоденний образ?
Моє головне правило — це відчуття комфорту. Я завжди обираю образ, в якому відчуваю себе впевнено і зручно. Наприклад, у повсякденному житті це може бути чорна футболка з чорними легінсами або джинсами, доповнені чорним піджаком за потреби. А на особливі заходи я вдаюся до Lever Couture для надання образу особливого шарму.
Що є предметом вашого «гардеробного фетишу»?
Моїм «гардеробним фетишем» є взуття. Великий вибір взуття завжди був моєю слабкістю, і зараз я навіть розглядаю ідею створення власної лінії взуття від Lever Couture.
Читайте також: SMALL TALK: ДИЗАЙНЕРКА ЛІЛІЯ ЛІТКОВСЬКА ПРО КОЛЕКЦІЮ UNDERWATER, УЧАСТЬ У ПАРИЗЬКОМУ ТИЖНІ МОДИ ТА МИСТЕЦТВО БУТИ СОБОЮ