Предыдущая статья
В Україні проходить Національний тиждень читання
Спеціалізуючись, в першу чергу, на сукнях та коктейльному вбранні, у новій колекції команда бренду робить ставку саме на ньому, перевипускаючи, вже знакові для VISHNI, силуети у яскравих та сяючих текстурах — червоній та золотій паєтці. Також до
колекції увійшли максі сукні із драпіруванням у чорній паєтці та щільній білій віскозі із звабливими вирізами, що акцентують увагу на ключицях та стегнах.
Рекламна кампанія, в свою чергу, продовжуючи сексуальний, проте трохи іронічний почерк бренду, переносить глядача у святкування Нового року десь у паралельному всесвіті, де різдвяна ялинка та новорічні прикраси змішалися із пляжними парасолями та оголеними гравцями у пляжний футбол.
Нова колекція вже доступна онлайн на vishni.in.ua.