Коли свято закінчилося, але післясмак вечірки ще не покидає.
Над створенням рекламної кампанії колекції Miu Miu Nuit Міучча Прада надихалася звучанням вечірніх суконь та мовою мерехтіння: вишивкою паєтками, стразами з кристалів, блиском атласу та оксамиту. Вона знімалася після темряви і виглядає це таємниче.
Образи виступають як портрети окремих жінок – актрис Евер Андерсон, Сієри Браво та Кікі Лейн, і водночас як свідчення світу Miu Miu.
Зірки цієї рекламної кампанії, зняті Мертом Аласом і Маркусом Пігготом, відображені у класичних «нічних» місцях: у порожньому коктейльному барі, у вестибюлі з важкими портьєрами, біля освітленого входу до закритого клубу.
Ці знімки наповнені спогадами про свято, що щойно закінчилося, і передчуттям майбутнього — сам одяг, з вишивкою та прикрасами, повний радості та оптимізму, також служить нагадуванням про вечірки.
Читайте також: Спекотна зйомка: Ріанна показала перші кадри з різдвяного кампейну Savage x Fenty
Жінки парадоксальним чином приміряють на себе інші особистості і, водночас, розкривають власну індивідуальність — у розкішному вбранні та у вислизному моменті. Вони ширяють на межі різних реальностей, втілюють різних персонажів і змушують нас у них вірити.