Закрити
UA
Мода

Як це було: Тиждень моди Art Hearts Fashion в Лос-Анджелесі

Поділись:

Модна подія, на яку чекав весь стильний бомонд Америки.

По всьому світу прокотилась хвиля тижнів моди, а приємний післясмак від них залишився до сьогодні. Останнє місто, яке приймало у себе fashion-гостей стало Лос-Анджелес. Саме тут з 14 по 17 жовтня відбулася модна подія Art Hearts Fashion.

В цьому році захід відбувся у звичному режимі, не в онлайн форматі, тому місцеві імениті дизайнери  мали змогу сповна представити свої весняно-літні колекції 2022. Art Hearts Fashion не відходить від своєї улюбленої формули поєднання світової дизайнерської моди з художниками сучасності, а також співпрацюють з різними медіа.

   

 

 

 

Для проведення модної події організатори обрали місце з історією та особливим характером – The Mafestic Downtown, який був побудований у 1924 році. Височенні стелі, арочні вікна та мармурові колони ненадовго перемістили гостів показів на вечірку великого Гетсбі.

Після року віртуальних показів цей сезон був особливо значущим. Як найтриваліша подія в Лос-Анджелесі, ми хотіли зробити наше повернення дійсно незабутнім для гостей та дизайнерів.  Ми надзвичайно раді, що повернули покази в звичний офлайн-режим.

– сказав президент Art Hearts Fashion Ерік Розет.

Каліфорнійські дизайнери представляли  коллекції різних напрямків: вироби на замовлення, офіційний одяг, художні костюми та авангардні роботи.  У список каліфорнійських дизайнерів увійшли Адам Саакс Релігія, Алексіс Монсанто, Анна Гупта, Аргайл Грант, Аста Разма, Chicago Playground, Глауді, House of Castell Мерлін Кастелл, House of Skye Скай Яйої Дринан, Джонатан Марк Стейн, Кеннет Барліс, Кентаро Камеяма,  Mister Triple X, Наталія Феднер, Stormy Weather Designs і Willfredo Gerardo.

 

 

 

 

 

 

 

Також свої нові коллекції мали змогу презентувати такі бренди, як Chavez Inc., Custo Barcelona, ​​Diana Couture X UBS Gold, Eni Buiron FEMME та Giannina Azar.

Покази різнилися своїм настроєм та концепцією, що не могло на тішити гостей Тижня моди. Так, наприклад, Джонатан Марк Стейн не змінює своїм традиціям і демонструє мікс екстраординарних елементів з формальними деталями, як-от сукню до підлоги з райдужним сріблом. А ось колекція Кастелла вирізнялися яскраво-червоним кольором, а фінальна частина включала презентацію чайної сукні з довгим шлейфом з шарів червоного тюлю. Ця модель привернула увагу глядачів не тільки своїм насиченим кольором, але й мереживною вишивкою бісером. Бренд Willfredo Gerardo вирішив зануритися в епоху диско, тому його колекція просто пронизана духом 70-х: багато блискіток, атласу та перли.

 

 

Окрім презентацій колекцій американських дизайнерів, гості заходу також могли познайомитись з новими роботами митців та художників. У приймальні були представлені Juicy Queen Coco з «Gold Heart Dreams» і «Rainbow Booty», а також твори без назви 6oldie The Artist.