Актор приміряв на себе кілька брючних костюмів із нової колекції бренду.
Популярний серіал “Гра в кальмара” вже закінчився, але післясмак від нього все ж таки залишився. Крім феєричної слави від акторської гри, головним героям картини почали сипатись різні комерційні пропозиції зі світу моди. Так, головний герой “Ігри” Лі Джон Дже став новим амбасадором бренду Gucci. Про це повідомляє видання Hypebae.
Перше, що зробили представники бренду, це відзняли нову рекламну кампанію, де Лі Джон позував у класичних брючних костюмах: чорному з пір’яною накидкою, смарагдовому з оксамиту та темно зеленому з брендованим блейзером.
Читайте також: Valentino представив нову упаковку та вона відповідає всім канонам sustainable
Слід зазначити, що зірка серіалу “Гра в альмара” дуже гармонійно виглядатиме в костюмах люксового бренду. Самі представники зізналися, що ідентичність актора дуже схожа на філософію бренду, тому вони вирішили запропонувати співпрацю південнокорейської знаменитості.
Його талант у поєднанні з дуже особистим і чітко визначеним поглядом на моду співвідносяться з цінностями Gucci, які стосуються інклюзивності та самовираження.
Амбасадором жіночої лінійки, паралельно з Лі Джоном, стала також корейська зірка Шин Мін А. Дівчина прославилася своєю акторською кар’єрою, тому її талант та виразна зовнішність сприяли тому, що вона стала новим обличчям бренду Gucci. Вона з’явилася в кадрі в мереживній двокольоровій сукні, а також позувала у жокейських лосинах, укороченому жакеті та брендовій поясній сумці.