Закрити
UA
Життя

3 (не)очевидних лайфхаків в резюме, які допоможуть потрапити на роботу мрії

Поділись:

Про те, як виділити ваше резюме у потоці інших та отримати заповітне запрошення на співбесіду, розповідає директор Київського офісу юридичної компанії ILF, експерт Happy Monday
Катерина Заславська.
posts-to-db-Фото 1posts-to-db-Фото 2

2020 рік приніс багато криз, одна з яких спалахнула на ринку праці. Весняні карантинні заходи викликали найбільший сплеск безробітних за останні 20 років, а очікування чергового локдауну ситуацію, на жаль, не покращують. 

І якщо у 2019 році експерти називали ринок праці «перегрітим», а чільну роль на ньому відводили претендентам, то у 2020-му право обирати та диктувати умови знову перейшло до роботодавців. Як виділитися в потоці інших резюме та увійти в бажаний шорт-лист запрошених на співбесіду? Розглянемо кілька лайфхаків.

posts-to-db-Фото 3

Бійте прямо в ціль

Резюме українців часто поєднує загальний «гріх»: розпливчастість та абстрактність. «Ех, напишу про себе все, що є. А там — хай обирають!», — думає средній здобувач.

Читай також: Весільний демікутюр: Fifteen – колекція, що отримала Ґран-прі International Young Designers Contest 2020

Однак перш ніж складати резюме, поставте собі три запитання: «Куди я пишу? Які люди потрібні цій компанії/проекту? Навіщо вони потрібні цій компанії?». Ці питання допоможуть вам сфокусуватися не на улюбленому і своєму багатогранному досвіді, а на потребах роботодавця.

Виберіть зі свого досвіду функції та завдання, релевантні для роботодавця та вакансії, на яку ви подаєте резюме. Так само справи з так званими «м’якими» і «твердими» навичками. Опишіть саме ті, які притаманні вам та потрібні для вакантної позиції.

На початку резюме для кращого фокусування додайте блок «Мета». Багато хто в ньому пишуть, що хоче знайти «цікаву роботу в дружньому колективі, щоб реалізувати свій потенціал…». Але насправді ваша мета отримати конкретну посаду в конкретній компанії. Отак і напишіть. І серце HR-а здригнеться.

posts-to-db-Фото 4

Оперуйте фактами та цифрами

Гірше абстрактних та розпливчастих фраз у резюме можуть бути лише фрази-кліше, що повторюються від кандидата до кандидата. «Вело переговори з клієнтами», «Організовувала заходи», «Реалізовувала маркетингову стратегію компанії». Дуже багато хто в резюме описує лише функціонал на кожному місці роботи, упускаючи важливе — а до чого, власне, вся ця робота привела?

Тому в описі своїх досягнень керуйтесь правилом «Факти та цифри». Дайте відповідь у цьому блоці на такі питання: «Які результати моєї діяльності? Які зміни я приніс до компанії? Чи привела моя робота до лідів/угод/продажів? Чи вдалося мені вплинути на діяльність клієнтів до компанії? А на атмосферу у команді?».

Читай також: Доступна мода: Демократичні варіанти найпопулярнішої сумки 2020 року

Наприклад, якщо ви вели на минулому місці роботи переговори з клієнтами, спробуйте максимально конкретизувати цей процес: «Провів 30+ переговорів із IT-клієнтами з Канади, США та Чилі, досяг 50% закритих угод».

Чим більше фактів і цифр ви додасте в опис ваших обов’язків, тим професійніше і зрозуміліше ви виглядатимете в очах роботодавця.

posts-to-db-Фото 5

Опишіть свою суперсилу

Ще один блок, який допоможе виділити ваше резюме серед потоку інших – це «Сильні сторони» (або «Особисті якості»).

Непристойно велика кількість кандидатів пишуть тут, що вони «комунікабельні, з хорошими організаторськими та лідерськими якостями, креативні, виконавчі, здатні працювати індивідуально та в команді…».

Насправді ж, ваше завдання – вибрати 3-5 сильних якостей, які притаманні вам і важливі для роботодавця, та описати їх так, як вони виявляються у вашій поведінці.

Ось що таке “комунікабельність”? Для когось це вміння порозумітися з різними людьми, для іншого — відсутність страху підійти до незнайомої людини на заході. Для третього – уміння продати людині товар чи послугу по телефону. То в чому саме ваша суперсила? ЯК вона проявляється у вашій особистості? Опишіть однією пропозицією будь-яку якість — це допоможе виділити себе в потоці інших кандидатів.

posts-to-db-Фото 6

Насправді ці поради будуть актуальні у будь-який час. Проте, що конкурентніший ринок чи позиція, то гостріше варто виділитися і натомість інших, проявити свою індивідуальність і професіоналізм. Тому криза — найкращий час, щоб, нарешті, покращити своє резюме і вступити в боротьбу за вакансію, яка вам справді цікава. 

Якщо вам складно самостійно розібратися зі своїми досягненнями та сильними сторонами, звертайтеся за консультацією до експертів вони допоможуть зробити ваше резюме ідеальним.