Пояснюючи, чому Citroen C3 може стати вашим ідеальним маленьким автомобілем для великого міста.
Напевно, не варто починати з очевидного, але втриматися не можна: дизайн нового C3 настільки яскравий і емоційний, що … автомобіль хочеться обійняти! (Я не жартую.) Цю машину французи випускають з 2002 року, і вона пережила не одну модну реінкарнацію – наприклад, fashionista точно полювали за лімітованими серіями у колаборації з брендами одягу Dolce & Gabbana та Pinko у 2004 та 2008 році.
Оновлений Citroen C3 запозичив найкращі риси дизайну у свого старшого брата Citroen С4 Cactus (перше, на що звертаєш увагу – поліуретанові панелі Airbump, які не тільки красиво виглядають, але й служать практичної мети, захищаючи від дрібних пошкоджень та подряпин), які у більш компактній формі стали виглядати помітно і динамічно. Окреме кохання – двокольорове фарбування автомобіля, але є і ніжний ментоловий колір (щоправда, у комплектації лише з механічною коробкою). Моє улюблене поєднання – чорний кузов, червоний верх – від нього віє Англією та панком (це щось особисте). Всього у C3 всього 36 колірних комбінацій, так що можна потрапити навіть найшкідливішому перфекціоністу.
Я маю подругу, яка багато років катається на Mini Cooper. І мені завжди імпонував її швидкий, різкуватий, але безпечний стиль їзди. Я ж намагаюся пересуватися дуже плавно, але за кермом Citroen C3 мені відразу захотілося драйву. Цей швидкий малюк з бензиновим двигуном PureTech 1,2 л і 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач швидко стартує, швидко вбудовується в потік і ефективно ухиляється від божевільних водіїв, коли це потрібно. Ну а з яким звитяжним виглядом і на які компактні місця можна паркуватися на C3, ви напевно і самі здогадуєтеся.
Варто вибрати комплектацію із камерою заднього огляду, яка транслює зображення на великий 7-дюймовий дисплей, що дуже допомагає. Заявленої витрати бензину в міському циклі (6,8 л на 100 км) мені не вдалося досягти. Спочатку показник датчика малював якісь страшні цифри більше 10, але потім ми мирно зійшлися на 7,2-7,4 – і все-таки я очікувала, що вони будуть меншими.
Якби мене попросили швидко візуалізувати ідеальний автомобіль у виставі хіпстера, я б показала їм C3. Насправді ця машина для тих, хто прагне оточувати себе класними предметами дизайну – творчих людей, які люблять fun. Коли я вперше за кілька місяців до тест-драйву сіла в салон, мені здалося, що місця у C3 критично мало. Але на практиці все виявилося не так – перші півдня, пересівши з великого кросовера, я відчувала деяке сором, а потім простір ніби адаптувався під мене, а друзі на задньому сидінні – хлопці середнього зросту – зовсім не скаржилися, що ноги нікуди подіти.
Усередині Citroen C3 мені чимось нагадує автомобілі майбутнього, як їх уявляли дизайнери 70-х, що захоплювалися футуризмом. Двоколірне оздоблення салону підтримує дизайн екстер’єру – можна замовити навіть двокольорове кермо, що дуже мило. Усередині досить непогана звукоізоляція. Єдине, що мене збентежило – у нішу під дисплеєм не вміщується смартфон. Це якась загадка, на дворі ж ХХІ сторіччя! Щоправда, заради справедливості слід зазначити, що телефон можна влаштувати в нішу нижче, але це не знімає питання.
Мої побоювання, що автомобіль через низький кліренс чухатиме оболонські піщані, порослі травою, дюни, виявилися безпідставними. Там же під час тест-драйву ми зустріли коня, який косо поглядав на випромінюючий оптимізм C3. Випробовувати, хто швидше (в автомобілі – 110 л/с) ми не стали, конячку було шкода. На трасі (як і, втім, у місті) допомагав контроль сліпих зон – світлові точки на бічних дзеркалах, які починають блимати при наближенні іншого автомобіля, а при їзді під гірку – Hill Start Assist. Одна із зручних додаткових опцій – безключовий доступ до авто. Дратуватися, що ніяк не можеш знайти ключ у хаосі навіть найменшої сумки, більше не доведеться.
Що я зробити… забула, настільки була захоплена їздою. Фотокамера ConnectedCAM формату Full HD (ще одна з приємних додаткових опцій) встановлена в області дзеркала заднього виду. Вона може робити як знімки, так і відео до 1 хвилини, які можна викладати в Мережу. Вона служить не тільки розвагою, але й альтернативою відеореєстратору – камера автоматично зберігає відео при аварії.
Чим більше я проводила часу за кермом Citroen C3, тим більше відчувала симпатію – ми точно зійшлися характерами з цим небанальним маленьким автомобілем.