Які є відображенням нашої реальності.
Nike “Find Your Greatness” Campaign (2012)
Багато з нас є залежними від реклами. Особливо, якщо мова йде про кампанії відомих брендів, речами яких ми користуємось або прагнемо користуватись. Дехто звертає увагу на естетичну складову подачі товару; хтось аудіал, який дуже гарно вловлює звуки: тембр, інтонацію, мову; інший – заручник почуттів та емоцій. Рекламотворці, а особливо ті, які отримують мільярдні контракти, здатні впливати на будь-які особливості нашої психічної структури.
Беззаперечно, їхня тактика є ефективною, але крім цього, сучасний покупець потребує й більш витонченої стратегії. Тепер йому важливо, щоб виробник того чи іншого товару був його однодумцем, відображував важливі для нього цінності та інтереси.
Це і привело власників брендів до соціальних рекламних кампаній, які тихо (або ні), але дуже впевнено змінились наші з вами переконання.
Ніхто не буде заперечувати того факту, що наші колишні переконання застаріли, стали тими, що називають консерватизмом. Звісно, з плином часу ми стаємо вільнішими у всього: створюємо речі, які раніше здавалось нереальним, досліджуємо місця, які раніше здавались недосяжними, удосконалюємо те, що вже і так давно маємо.
Як з цим прогресом можна залишитись на тому ж рівні світогляду?
Ця рекламна кампанія була створена спортивним брендом New Balance задля боротьби з геронтологічним ейджизмом.
Aime Leon Dore New Balance FW 2019
Стилем унісекс сьогодні вже нікого не здивувати, але бренд Calvin Klein був першопрохідцем. Його кампанія Altered States була дійсно революційною, адже показала, що жінкам та чоловікам доступні одні й ті самі речі для користування.
Про рекламні кампанії цього бренду можна створити окрему статтю. Кожне їхнє фото – це ліхтарик, який проливає світло на найбільш болючі недосконалості нашого світу
Перше фото зроблене під час евакуації та спроби людей втікти з небезпечного місця.
Друге фото демонструє птицю, яка погрузла в нафті.
Цей дизайнер давно славиться тим, що допомагає в боротьбі зі стереотипами, спрямованими на людей з розладами аутистичного спектру (РАС). Бренд фінансує наукові дослідження, які допомагають краще вивчити РАС та створює спеціальні лінії одягу, які адаптовані для людей з інвалідністю.
Стелла Маккартні вирішила звернути увагу людей на проблему утилізації та забруднення через власний бренд. Її рекламна кампанія була знята на сміттєзвалищі в Шотландії.
Stella McCartney Fall/Winter 2017 campaign by Harley Weir and illustrated by Urs Fischer
Цей рекламний ролик розповість вам про те як бути вільним, порушувати всі можливі правила, але пам’ятати одне – речі варто віддавати на переробку
Епоха Victoria’s Secterts завершилась. На зміну прийшов plus-size та бодіпозитив. Ешлі Грем та її мама стали відправною точкою в формуванні нового інклюзивного світогляду.
Ashley Graham x Swimsuits For All (2018)
Всі ці реклами доводять, що світ поступово ставав складнішим та вибагливішим. Все починалось з малого і переростало в справню життєву філософію, масштабну революцію.
Можливо те, що ми отримаємо завтра, залежить від того, що ми робимо сьогодні?
Автор: Олена Юрковська