Закрити
UA
Життя

Красиве життя: Насолоджуватися шопінгом у магазинах UltraGroup легше із телевізорами Samsung The Sero

Поділись:

Окрім дизайнерських речей тепер гості зможуть переглядати мобільний контент на модному гаджеті.

Минули ті часи, коли шопінг обмежувався звичними примірками, переглядом каталогів та порадами часом нав’язливих консультантів. Хочеться не просто прийти до магазину, знайти річ, яка промовляє твоє ім’я, насолодитися часом, проведеним у стильному просторі, та відправитися до затишної квартири, відчуваючи абсолютне задоволення. Ні, в реальності сучасні Керрі Бредшоу та Блер Уолдорф бажають потрапити не просто до магазину, а до чарівного Всесвіту, де справджуються найсміливіші бажання; де чекають не лише актуальні тренди, але й всі ознаки технологічності сучасного життя.

Так, компанія UltraGroup вирішила показати, як має виглядати магазин сучасного зразка. Провідний fashion-ритейлер України, який вперше гучно заявив про себе в Україні ще в 1996 році, тепер пишається не лише тим, що офіційно представляє такі популярні світові бренди як Levi’s, Superdry, Guess, Baldinini, Hugo, Karl Lagerfeld та Boss. Fashion-гігант розуміє, що його клієнти бажають бачити в магазині не просто місце модного паломництва, але й технологічний простір, в якому тренди гармонійно поєднуються з орієнтирами сучасності.

Читай также: Кейт Миддлтон и принц Уильям отправляются на поезде в путешествие по Великобритании 

Для того, аби підтвердити свою місію, та довести, що UltraGroup пропонує своїм клієнтам лише найкраще, було прийнято інноваційне рішення. Відтепер всі брендові магазини будуть оснащені унікальними вертикальними телевізорами Samsung The Sero. Їх незвичність полягає в модернізованому підході подання інформації та неймовірно потужному звуці. Якість зображення та фантастичну чіткість передачі кольорів забезпечує технологія квантових точок екрану Samsung QLED. Інноваційний екран The Sero демонструє максимально реалістичну та яскраву картинку та відтворення колірного діапазону на 100%. Звичайно, ще однією причиною, чому UltraGroup обрала саме Samsung The Sero, став неймовірний зовнішній вигляд телевізорів  простий та лаконічний, проте сучасний та дуже елегантний.

“Щоб привернути увагу користувачів, які звикли отримувати інформацію переважно через смартфони, потрібне щось неординарне. Саме тому ми спинили наш вибір на The Sero – вертикальному телевізорі, оптимізованому для перегляду мобільного контенту. UltraGroup – це не просто продаж модного високоякісного одягу, це частина індивідуальності та слідування трендам; і ми не втомлюємося підкреслювати це в усьому. А що може якнайкраще передати ритм життя сучасної людини, як не мобільність та інноваційність технологій, що оточують її щодня”, – вважає маркетинг-директорка UltraGroup Марина Ковтун.

Якісне відео доповнює не менш якісна 4.1-канальна 60W акустична система, що забезпечить об’ємне звучання. Вона має підтримку Bluetooth і кодека Dolby Digital Plus, а отже до неї можна легко увімкнути смартфон та слухати свою улюблену музику. Динаміки заховано у вертикальній підставці телевізора, тож вони не порушують його лаконічного дизайну і водночас наповнюють кімнату якісним звуком з яскраво вираженими басами. Тож, відтепер відправляючись на шопінг, переконайтеся, що ви придбали останній альбом улюбленого виконавця, аби пошук ідеального вбрання проходив якомога веселіше та комфортніше.

“The Sero було розроблено для того, щоб забезпечити зручний досвід перегляду для молодих користувачів покоління Z, що споживають 30% контенту з мобільних пристроїв та активно користується соціальними мережами. Інноваційний підхід у його функціоналі та дизайні дає цьому телевізорові змогу лаконічно вписатися як у робочий, так і в особистий простір.”, – говорить керівниця відділу маркетингу побутової електроніки компанії Samsung Electronics Україна Катерина Кузнєцова.