Сьогодні, 2 листопада, компанія Facebook презентувала власну ігрову платформу. Наразі новий сервіс доступний для користувачів Windows.
Розробники отримають можливість розміщувати ігри на новій платформі та рекламувати їх у стрічці соціальної мережі, а Facebook, у свою чергу, отримуватиме близько 30% від усіх внутрішньоігрових платежів.
Користувачі зможуть легко підбирати ігри на смак. У перспективі Gameroom має скласти конкуренцію популярному на сьогоднішній день онлайн-сервісу Steam.
Вперше про нову платформу компанія заговорила ще у травні. Тоді розробку планувалося назвати Games Arcade.
Статті на тему
Модель plus-size Тесс Холлідей звинуватила Facebook у бодішеймінгу
9 лайфхаків для Facebook, якими варто користуватися
Facebook тестує наскрізне шифрування у додатку Messenger