
Чим Facebook вирішив порадувати геймерів та видавців ігор
Нова розробка технологічного гіганта дістала назву Gameroom.
Сьогодні, 2 листопада, компанія Facebook презентувала власну ігрову платформу. Наразі новий сервіс доступний для користувачів Windows.
Розробники отримають можливість розміщувати ігри на новій платформі та рекламувати їх у стрічці соціальної мережі, а Facebook, у свою чергу, отримуватиме близько 30% від усіх внутрішньоігрових платежів.
Користувачі зможуть легко підбирати ігри на смак. У перспективі Gameroom має скласти конкуренцію популярному на сьогоднішній день онлайн-сервісу Steam.
Вперше про нову платформу компанія заговорила ще у травні. Тоді розробку планувалося назвати Games Arcade.
Статті на тему
Модель plus-size Тесс Холлідей звинуватила Facebook у бодішеймінгу
9 лайфхаків для Facebook, якими варто користуватися
Facebook тестує наскрізне шифрування у додатку Messenger
Більше від
- Оголошено 6 переможниць третьої хвилі «Програми підтримки підприємиць України» від L’Oréal Paris
- Пряниковий будиночок: рецепт від кухарів королівської родини Великої Британії
- Допрем’єрний показ фільму «Монстр під ліжком»
- Серафим: Glossary Organic випустили Різдвяну благодійну іграшку
- Режисера “Коли Гаррі зустрів Саллі” Роба Райнера та його дружину знайдено мертвими