
Чим Facebook вирішив порадувати геймерів та видавців ігор
Нова розробка технологічного гіганта дістала назву Gameroom.
Сьогодні, 2 листопада, компанія Facebook презентувала власну ігрову платформу. Наразі новий сервіс доступний для користувачів Windows.
Розробники отримають можливість розміщувати ігри на новій платформі та рекламувати їх у стрічці соціальної мережі, а Facebook, у свою чергу, отримуватиме близько 30% від усіх внутрішньоігрових платежів.
Користувачі зможуть легко підбирати ігри на смак. У перспективі Gameroom має скласти конкуренцію популярному на сьогоднішній день онлайн-сервісу Steam.
Вперше про нову платформу компанія заговорила ще у травні. Тоді розробку планувалося назвати Games Arcade.
Статті на тему
Модель plus-size Тесс Холлідей звинуватила Facebook у бодішеймінгу
9 лайфхаків для Facebook, якими варто користуватися
Facebook тестує наскрізне шифрування у додатку Messenger
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай