
«Енциклопедія дорослих дівчат»: CHER’17 презентує жіноче інста-шоу
Бренд продовжує переосмислювати жіночі досвіди через іронію та відверті розмови.
Український бренд CHER’17 разом із креативною агенцією Drama Queen представляють інста-шоу «Енциклопедія дорослих дівчат» — іронічне й відверте продовження знайомої багатьом «Енциклопедії юних леді», яка колись навчала дівчат подобатися хлопцям та й загалом «правильно» жити своє життя.
Але шлях від юних леді до дорослих дівчат сповнений пригод та відкриттів, до яких жодна книга не готувала.
«У дитинстві нам пропонували прості інструкції: як фарбуватися, яку робити зачіску, чому «справжня» дівчина має завжди бути усміхненою. Але дорослий світ виявився іншим. Тут свайп у додатку змінює твоє майбутнє, етап «не готовий до стосунків» триває довше, ніж реальні стосунки, а питання «коли народжувати?» звучить голосніше, ніж ти готова відповісти», — коментують у CHER’17.

Проєкт піднімає питання, знайомі всім сучасним жінкам: як не загубитися під тиском ідеальності, розпізнавати редфлеги — у стосунках, роботі чи навіть у собі.
«Ми виросли і тепер пишемо нову енциклопедію, в якій немає правильних і неправильних відповідей — натомість є чесні розмови. Про те, що цінність жінки не вимірюється розміром грудей, кількістю побачень чи бізнесів», — додають у команді.

Інста-шоу побудовано за принципом енциклопедії: замість традиційних епізодів — розділи, кожен з яких закінчується фразою-рефреном: «Дівчат, давайте розбиратись!». А героями роликів стали співзасновниця бренду CHER’17 Тетяна Парфільєва, співачка Даша Майорова, телеведуча й блогерка Діва Монро та головний редактор Forbes Україна Борис Давиденко.
«Це наш спосіб говорити про важливе. Не моралізувати, а аналізувати, і робити це з гумором. Не вчити, а дискутувати. Бо енциклопедія дорослих дівчат пишеться разом з тими, хто її дивиться. Це жива розмова з нашою спільнотою», — наголошують у CHER’17.

Сьогодні відбулася прем’єра ролика-маніфесту проєкту, а перший розділ інста-шоу вийде вже незабаром на сторінці CHER’17
Фото: надані брендом
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай