
Фаворити місяця: digital-команда Marie Claire про знахідки та натхнення у серпні 2025
Речі та місця, які зробили цей місяць особливим.
Ось і серпень добігає кінця, залишаючи по собі безліч яскравих моментів — теплі зустрічі, гучні прем’єри та цікаві події. Водночас не обійшлося й без сумних новин. Проте, попри шалений ритм життя та щоденні виклики, ми знаходили натхнення у простих радощах — захопливих книжках, атмосферних подорожах і, звісно, приємних фешн та б’юті-знахідках. Традиційно ділимося з вами тим, що найбільше вразило нас цього місяця. Фаворити digital-команди Marie Claire — у матеріалі далі.

Катерина Фастовець, керівниця бренду Marie Claire в Україні,
керівниця проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media
В серпні дуже хотілося перевести дух та набратися сил перед тижнями моди й активним робочим сезоном. Тож я багато часу приділяла догляду та чіткому розкладу з запланованими активностями, і допомогли мені в цьому не завжди очевидні речі.
Емульсія для обличчя Sensai Cellular Performance Emulsion I
Я — палка прихильниця японського бренду Sensai. Для мене це — сакральні знання про догляд, втілені у баночках. Однією з улюблених процедур є вечірній догляд перед сном. Обожнюю додаткові засоби для зволоження — в мене суха шкіра, її потрібно зволожувати й живити. Емульсія надає приємного відчуття наповненості та доглянутості. Вона буквально освіжає мою шкіру та додає їй пружності. Я в захваті!

Парфум Maison Margiela (untitled)
Цей парфум від мого улюбленого бренду Margiela був у віш-листі дуже довго. Одного разу я спробувала його у Кельні, але це був період зимових свят, і аромат зовсім не пасував до того настрою. Потім я довго шукала його в магазинах, намагалася замовити на офіційному сайті — і в серпні нарешті отримала.
Для мене це аромат серпневого дощу та промоклих цигарок у шкірянці. Дуже зелений і незвичний аромат, до створення якого був причетний Мартан. Став моїм ідеальним літнім компаньйоном — і в робочих буднях, і у довгоочікуваній відпустці.

Карпати
Останнім часом відчуваю, що по-справжньому відновлююсь лише на природі. І зараз уже ні за що не проміняла б спокійну відпустку в горах на активний міський відпочинок.
Я провела тиждень у горах — без зв’язку та з обмеженим інтернетом. Це стало моїм фаворитом на довгі місяці наперед.

Наша природа дивовижна й різноманітна. Велике щастя — мати змогу досліджувати нові локації та досвіди.

Євгенія Власенко, редакторка сайту Marie Claire Ukraine
Серпень для мене став місяцем, коли можна було трішки перевести дух, і насолодитися простими речами.
Фестиваль морозива Cult Cream
У серпні одним із моїх улюблених моментів став Фестиваль морозива Cult Cream. Це була справді особлива подія, яка зібрала разом поціновувачів холодного десерту та талановитих українських крафтових виробників. Морозиво з грецькими горіхами, з оливковою олією та сіллю, з оливками чи з віскі та шоколадом — мої смакові рецептори того дня пережили справжній феєрверк вражень!

Фото: Cult Cream
Poolsoundhealing — сесія
Напередодні мого дня народження, на запрошення клініки IntRa, я отримала неймовірний досвід — глибоку звукову медитацію у променях вечірнього сонця. У затишку м’яких матраців, просто посеред басейну, загорнувшись у плед і занурившись у мелодії гонгів та тибетських чаш, я відчула справжнє полегшення: видихнула, розслабилася й перезавантажилася.

Час для себе, гармонія природи й тиша — саме те, що завжди наповнює мене силами та відновлює зсередини.
Парфум Flora Gorgeous Gardenia від Gucci
Я давно мріяла про цей аромат — Gucci Flora Gorgeous Gardenia. Це справжня магія у флаконі, у яку неможливо не закохатися!

Він звучить літом: соковитою грушею, стиглими ягодами, ніжним жасмином та витонченою гарденією. Мій беззаперечний фаворит серпня.

Яна Панюшкіна, редакторка сайту Marie Claire Ukraine
У серпні усі мої фаворити — декоративна косметика від українських брендів. Наші виробники тримають марку і роблять дуже класні продукти.
Блиск для губ LIPSS Kherson Watermelon («Херсонський кавун»)
LIPSS представили новий ліппер зі смаком херсонського кавуна, що відроджує спогади літа і дитинства. І це — благодійний дроп до Дня Незалежності. Бренд обʼєднався з Тіною Кароль. Гроші з продажу кожного ліпперу будуть спрямовані на допомогу онкохворим дітям. Мета збору — 1 000 000 гривень. Кошти будуть передані до Благодійного фонду Тіни Кароль, який забезпечує дитячі лікарні обладнанням і ліками.

Туші Lamel Cult
Туші Lamel Cult створюють макіяж, як з картинки. Відрізняються вони за ефектом, формою силіконової щіточки і кольором тюбику (самі туші — глибокого чорного кольору). «Рожева» Lift & Volume з округлою щіточкою підіймає вії і надає обʼєм. «Жовта» Length & Curl з щіточкою у формі ялинки подовжує і підкручує. «Блакитна» Strength & Lift з класичною щіточкою підіймає вії, а завдяки спеціальній формулі туш можна наносити шарами і регулювати інтенсивність макіяжу, не боячись перебільшити. «Синя» Volume & Define з ворсинками різної довжини збільшує обʼєм і розділяє вії.

Гель для брів UNICO Sculpt&Care Brow Gel
Перед тим, як створити цей продукт, UNICO розпитали жінок, що має робити ідеальний гель для брів. Вийшли такі якості: гарно фіксувати, не лишати білих слідів, мати натуральний вигляд. Бренд двічі вдосконалював формулу і в результаті отримав гель, що фіксує брови без відчуття стягнутості, та ефекту воску. Також новинка містить рослинний протеїн і вітаміни А, В, E, F, що живлять та сприяють росту нових волосків.

Додатковий плюс — зручна двостороння щіточка з коротким і довгим ворсом: короткий допомагає правильно дозувати кількість засобу, довгий розчісує та укладає.

Дарія Керімова, а
Збірка Оксани Забужко «Тут могла б бути ваша реклама»
Збірка Оксани Забужко «Тут могла б бути ваша реклама» — дев’ять оповідань, написаних упродовж 33 років. Це не просто література, а своєрідний зріз епохи.
Показовим є одноіменне оповідання. У ньому письменниця на кількох сторінках розповідає про зникнення мистецтва виготовлення витончених рукавичок. Це – метафора не лише для речей, а й для самого часу.

Фарфоровий підвіс «Шепіт Липи» від VENECIANA
Фарфоровий підвіс «Шепіт Липи» від бренду VENECIANA. Це поєднання природних матеріалів, вишуканої форми фарфору та відчуття справжньої унікальності кожного виробу. Це про жіночність, м’якість, любов та життєву силу.

Loewe Earth Eau de Parfum
Loewe Earth Eau de Parfum – перший аромат що приєднався до колекції Botanical Rainbow.

Натхненний стихіями, які єднають природу та життя. Аромат, що відкриває чуттєвий діалог із природою що поєднує в собі трюфель, ноти груші, мімози і аромату фіалки. Мені дуже подобається!

Вікторія Роман, SMM-менеджерка Marie Claire Ukraine
Книжка «Записки Кирпатого Мефістофеля»
Кілька годин в тиші з книжкою – моя найулюбленіша частина дня. Цього місяця повертаюсь до української класики. «Записки Кирпатого Мефістофеля» — книга, яка зберігає актуальність і досі. Через психологічні глибини, сміливі теми, мовну красу й стильове новаторство вона залишається однією з найкращих робіт Винниченка.

Топ-буф від CICI COCO
Є речі, які не виходять з голови після першої примірки. Для мене це топ буф, той самий акцент, що підкреслює стиль.

Блиск для губ від LIPSS
Трохи солодкості, трохи сяйва. Блиск, що нагадує про літо. Ніжний, як перша ложка улюбленого морозива.

Фото: колаж Marie Claire, особистий архів, сайти брендів
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай