Перше, що кинеться у вічі користувачеві — новий логотип. Звична іконка, намальована засновником компанії Кевіном Сістромом, яка схожа на камеру Polaroid OneStep, змінилася до невпізнанності: мало того, що вона втратила деякі деталі, так ще й на ній додалася веселка з ефектом градієнта.
У процесі роботи ми попросили колег із пам’яті відтворити логотип Instagram за п’ять секунд. Майже всі намалювали веселку, об’єктив і видошукач, пояснив ідею нового логотипу глава з дизайну Instagram Ієн Спалтер.
У цілому нині, до нової іконки користувачі поставилися дружелюбно. Задоволеними вони залишилися і новим інтерфесом, який став набагато «чистішим» і зрозумілішим. Тепер у центрі уваги опиняються лише публікації користувачів, що не може не тішити. Особливо, якщо врахувати той факт, що навігація за додатком залишилася незмінною.
Крім того, розробники запропонували низку нововведень для бізнес-акаунтів, а також оновили іконки інших програм Instagram – Boomerang, Hyperlapse і Layout.