Всесвітньо відомий бренд догляду за волоссям TRESemmé тепер в Україні! А відучора телеведуча Катя Осадча стала офіційним амбасадором компанії.
Українська презентація американського бренду TRESemmé, який за 70 років свого існування встиг завоювати світову популярність, відбулася в рамках концерту «Вечір прем’єр із Катериною Осадчою».
Бренд TRESemmé лідирує в категорії засобів для укладання та догляду за волоссям. В Україні марка представила шість капсульних колекцій, покликаних допомогти у створенні бажаних образів у домашніх умовах.
Завдяки поєднанню міцелярної технології та колагену, він забезпечує ефектний об’єм від самого коріння.
Справжні засоби SOS, які «реанімує» пошкоджене волосся завдяки унікальній формулі з біотином.
Читайте також: RESTART: ЯК ПРОШОВ PUBLIC TALK В APT.13
Ключовий інгредієнт – масло марули – здатне «приборкати» навіть найнеслухняніше волосся і забезпечити його гладкість і м’якість.
Продукти без парабенів, силікону та барвників з екстрактом кокосу та алое віра гарантують дбайливу детоксикацію волосся.
Комплекс 18-MEA скорочує ламкість на 98% і запобігає випаданню волосся.
Професійна лінійка укладальних засобів із унікальною memory-технологією забезпечує рухливу фіксацію зачіски до 24 годин.
Презентацію TRESemmé в Україні відвідали представники провідних косметичних компаній, блогери, світські герої та ЗМІ. Для гостей заходу практичний психолог та телеведуча Леся
Матвєєва провела public talk на тему стандартів жіночої краси. Учасницями дискусії виступили блогер Анастасія Масюткіна Д’Амброзіо, дієтолог та нутриціолог Тетяна Фіалкова, зірковий стиліст Світлана Кузьмічова.
Під гаслом «Весь світ – твій подіум», гостям свята представилася можливість відчути себе справжніми моделями: зробити укладання від професійних стилістів та продефілювати фотозоною у вигляді подіуму.
[mc_gallery id=152062]