На каналі «Україна» у розпалі підготовчий етап роботи над новим проектом «Маска».Музичне ігрове шоу з перших хвилин захопить українських глядачів, адже вгадати, хто із знаменитостей ховається під незвичайними костюмами, завдання не з легких навіть для визнаних музичних експертів.
Україна стала 30 країною, яка адаптує всесвітньо відомий формат The Masked Singer. Проект настільки сподобався глядачам, що у Німеччині готують уже третій сезон шоу, а у США – четвертий. У середньому, кожен епізод проекту переглянули понад 11 млн. американських глядачів. Шоу виходить на популярному телеканалі FOX, і під час трансляції майже завжди стає найпопулярнішою праймовою програмою каналу.
За словами директора каналу "Україна" Вікторії Корогод, креативна команда каналу зацікавилася форматом The Masked Singer минулого року. Кілька місяців точилися дискусії, як адаптувати проект в Україні, щоб наша версія була такою ж видовищною та яскравою, як у США, де проект шалено популярний.
Ми подивилися американську версію і одразу звернули увагу, що шоу надзвичайно барвисте, легке. Але очевидного розуміння того, як його можна адаптувати в Україні, на той час ми не мали. Хоча запит правовласнику формату, компанії Fremantle, ми надіслали. А цього року, перед карантином, я їздила до Німеччини, де точилася активна промокампанія нового сезону The Masked Singer. І я подивилася на це шоу не очима продюсера, а очима потенційного глядача. Воно мене настільки зацікавило, що повернувшись до України, я поділилася своїми враженнями з колегами. Це був той випадок, коли ми вирішили не заходити на 35 етап якихось дискусій, а в дуже вузькому колі за добу ще раз обговорили формат і прийняли вольове рішення – купувати!
- прокоментувала директор каналу "Україна" Вікторія Корогод.
У компанії Fremantle, яка є правовласником формату The Masked Singer, розповіли, що шоу зацікавило одразу кілька українських мовників. Проте саме каналу «Україна» вдалося здобути перемогу у цих конкурентних перегонах.
«Ми раді, що нашим партнером із шоу «Маска» у вашій країні став канал «Україна». За право виробляти цей формат в Україні розгорнулася справжня битва між різними мовниками, але саме канал «Україна» від самого початку виявив максимальну рішучість та націленість зробити проект, що врешті-решт призвело його до перемоги», – прокоментував Тоні Стерн, виконавчий віце-президент з комерційних та бізнесових питань компанії Fremantle.
Тим часом, канал «Україна» активно працює над вітчизняною адаптацією шоу. На даний момент триває процес голосових проб, де музичний продюсер та вокальний дизайнер визначають потенціал учасників.
Очікування у нас дуже амбітні, – зазначає Вікторія Корогод. – Торік канал знову зайшов на територію шоу, тоді ми спробували формат смарт-шоу «Дивовижні люди». А зараз ми справді щиро віримо в те, що наше нове музичне шоу допоможе відчути радість життя всім нашим глядачам, буде цікавим і жінкам, і чоловікам, при цьому різним віковим категоріям.
Більше від
- Подарунки до 500 грн на Новий рік та Різдво: оригінальні ідеї, які мають сподобатися кожному
- «Я працював на межі можливостей… як і Шарль!»: Тагар Рахім про своє перевтілення для фільму «Месьє Азнавур»
- Пряниковий будиночок: рецепт від кухарів королівської родини Великої Британії
- Італійський стиль життя: Dolce Vita
- «Філософія воїна»: паралімпійська чемпіонка Оксана Зубковська презентувала мотиваційну книжку