Новий масштабний проект «МАСКА» від телеканалу «Україна» – адаптація світового бестселера The Masked Singer – захопить глядачів небувалою грою та секретністю. Учасниками музичного шоу-детектива стануть українські зірки – актори, музиканти, коміки, спортсмени, політики, ведучі та співаки. Але їхні особи – таємниця, розгадати яку мають глядачі.
У феноменальному шоу, світовому хіті та лідери рейтингів, зірки приступають до пісенних поєдинків, які мають одну, але дуже важливу особливість: усі артисти одягнені у дивовижні маски та костюми, які приховують їхні особи.
Під час виступів учасників експерти та глядачі перетворюються на справжніх зіркових детективів та намагаються вгадати, хто ховається під маскою, голосуючи за переможця кожного поєдинку. Інтрига та напруга посилюватимуться з кожним епізодом. Але відома особистість учасника стане лише тоді, коли він покине шоу. Битви триватимуть, доки не залишиться один – найсильніший співак у масці. Чи вдасться вгадати, хто ховається під масками?
Неймовірні образи та костюми, в яких зірки з’являтимуться на сцені, створюють найкращі українські дизайнери. Директор департаменту розважальних програм каналу «Україна» Анатолій Сябро зізнається: «МАСКА» – найзагадковіший проект на українському телебаченні!
«Абсолютно усі учасники знімального процесу підписують договір про нерозголошення. Навіть наші художники по костюмах розробляють образи наосліп. Адже хто ховається під маскою – головна таємниця шоу! Найважливіше для маски – викликати емоцію у глядачів, тому ми пропонуємо нашим зірковим учасникам максимально непередбачувані варіанти костюмів. Тим більше, що саме ці костюми можуть бути головною підказкою у загадці «ХТО МАСКА?» – розповідає Анатолій Сябро.
Особи учасників – найбільша таємниця проекту. Про те, хто із зірок ховається під масками, знатиме абсолютний мінімум людей. Щоб зберегти цей секрет, поруч із артистами в костюмах завжди буде охорона.
Нагадаємо, нове шоу “МАСКА” каналу “Україна” – це українська адаптація всесвітньо відомого формату The Masked Singer. Проект набув популярності серед глядачів у всьому світі, а Україна стала 30-ою країною, яка адаптує цей формат.