Ви певно пам’ятаєте Марічку Рубан за її героями – хамелеоном-джазменом, веселими козами та іншими звірами, які вас припрошували з сітілайтів завітати до Київського зоопарку. Ілюстраторка любить тварин та захоплюється кіно.
Фільми які найбільше вплинули, то ті які подивилася в ще “свіжому” віці, тобто давно. Отже всі вони більш менш культові, і вплинули мабуть на багатьох. Те що дивлюся зараз продовжує впливати, але можливо не так яскраво.
З нами вона поділилася своїми роботами та назвали топ-5 фільмів, які вплинули на неї.
Читайте також: ЯКІ САУНДТРЕКИ З КІНО ВИ БЕЗЛІЧ РАЗІВ ПОСТАВИЛИ НА ПОВТОР
Я навчалася бути графіним дизайнером, коли дивилася це кіно, і, звичайно, з його формулюваннями, естетикою та клаптиками фото з автоматів, воно потрапило мені в саме серце. Залишається там і досі. Хто що любить, хто що не любить влучило мабуть у багатох. Суміш філантропії з мізантропією, малиновий манікюр і чудові паризькі типажі, ніби такі ж самі як ми, але зовсім інші.
Подивилася трилогію, перед тим як вийшов останній фільм. Чи може бути трилогія, якщо є поки що лише два фільма? Думаю так. Перша стрічка 1995 року, про мою улюблену стадію в стосунках, про манеру вдягатися і поводитися з мого дитинства та про моє улюблене місто. Відень там ніби як третій головний герой. Саме такий Відень я знаю, і його мешканці які є у фільмі — збірний образ багатьох моїх віденьських друзів, це вони.
Побачила в кінотеатрі і почала своє знайомство з цим режисером. Важко обрати лише одну його стрічку, що вплинула найбільше. Нехай буде ця, перша. Відчуття сну, відчуття долі, відчуття чогось трішки більшого за природу. Купа дотепних дрібниць і потужна історія. Дівчата з фільмів Міядзакі почалися для мене з Чіхіро.
Також важко один фільм режисера виділити. “Дивокрай” для мене найгармонійнішій. Настрій лондонського листопаду, 90-ті, а-ля документальний операторський підхід (одна з перших стрічок, де я побачила як це працює). Чудова піднесена музика Майкла Наймена і ніби такі прості життєві і пересічні історії… які наприкінці картини вірівнюються. Урбаністична поема. Часто переглядаю цей фільм.
Це був взагалі якийсь японський період у голівудських стрічках того часу. Разом із “Вбити Біла” фільм Софії Копполи дуже сильно мене вразив тоді. Взагалі у підбірці у мене вийшло що всі фільми сентиментальні, меланхолічні з неординарними саундтреками. Оцей мабуть найбільше. Дотпений, спостережливий та екзестенційний нарис. Чудова Скарлет, якій багато що можна пробачити за роль в цьому фільмі. Неперевершений Біл Мюррей, не бачила його таким в жодній іншій картині… Ексклюзивний Біл!
Читайте також: ЧОЛОВІК ГОВОРИТЬ: РЕЖИСЕР НАРІМАН АЛІЄВ