Онлайн-платформа Lamoda тимчасово змінила свій логотип на сайті, закликаючи покупців берегти себе та залишатися вдома.
Разом із зміною логотипу Lamoda запустила спеціальний лендінг, де зібрана інформація про заходи, які вживає компанія, щоб подбати про безпеку та комфорт своїх клієнтів та співробітників. Серед них – опція безконтактної доставки. Крім того, Lamoda посилила запобіжні заходи на своєму складі: приміщення щодня дезінфікуються, а всі співробітники працюють в одноразових масках і рукавичках, за станом їх здоров’я стежить лікар. Також понад 2000 співробітників компанії перейшли на віддалену роботу з дому, зокрема 900 співробітників кол-центрів.
Наголошуючи на важливості самоізоляції, Lamoda пропонує робити покупки не виходячи з дому, причому за старими цінами навіть на товари з нових колекцій.
Читайте також: ЯК ШОПИТИСЯ В УМОВАХ КАРАНТИНА
Щоб вдома не було нудно, Lamoda запустила кібер-афішу з онлайн розвагами: цікавими статтями на сайті, а також конкурсом #LamodaHomeLook. Афіша постійно оновлюється.
Юлія Нікітіна, керуючий директор з маркетингу та продукту Lamoda:
Ми розуміємо, що залишитися вдома зараз — це подбати не лише про себе, а й про оточуючих. Зміною логотипу ми вирішили привернути увагу наших покупців та ще раз нагадати про важливість заходів безпеки. А Lamoda зі свого боку зробить перебування вдома приємнішим та цікавішим.