Закрити
UA
Життя

Lamoda змінила логотип та закликає залишатися вдома

Поділись:

Онлайн-платформа Lamoda тимчасово змінила свій логотип на сайті, закликаючи покупців берегти себе та залишатися вдома.

posts-to-db-Фото 1

Разом із зміною логотипу Lamoda запустила спеціальний лендінг, де зібрана інформація про заходи, які вживає компанія, щоб подбати про безпеку та комфорт своїх клієнтів та співробітників. Серед них – опція безконтактної доставки. Крім того, Lamoda посилила запобіжні заходи на своєму складі: приміщення щодня дезінфікуються, а всі співробітники працюють в одноразових масках і рукавичках, за станом їх здоров’я стежить лікар. Також понад 2000 співробітників компанії перейшли на віддалену роботу з дому, зокрема 900 співробітників кол-центрів.

Наголошуючи на важливості самоізоляції, Lamoda пропонує робити покупки не виходячи з дому, причому за старими цінами навіть на товари з нових колекцій.

Читайте також: ЯК ШОПИТИСЯ В УМОВАХ КАРАНТИНА

Щоб вдома не було нудно, Lamoda запустила кібер-афішу з онлайн розвагами: цікавими статтями на сайті, а також конкурсом #LamodaHomeLook. Афіша постійно оновлюється. 

Юлія Нікітіна, керуючий директор з маркетингу та продукту Lamoda:

Ми розуміємо, що залишитися вдома зараз — це подбати не лише про себе, а й про оточуючих. Зміною логотипу ми вирішили привернути увагу наших покупців та ще раз нагадати про важливість заходів безпеки. А Lamoda зі свого боку зробить перебування вдома приємнішим та цікавішим.