У межах глобального партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів меленої та зернової кави Starbucks, якою можна буде насолодитися вдома.
Київ, 15 січня 2021 – компанія Nestlé в Україні вперше оголошує про запуск лінійки кави під брендом Starbucks на українському ринку, розширює свій портфель кави та буде представлена у преміум сегменті меленої та зернової кави. Партнерство сприяє зміцненню лідерських позицій Nestlé у бізнесі кави в Україні та світі, а також надасть ширший вибір та чудову можливість українським поціновувачам кави насолоджуватися вдома кавою, яка є одною з найвідоміших та найсмачніших у світі.
У межах міжнародного партнерства двох компаній для українських споживачів будуть доступні чотири види кави, зокрема три види меленої та один – зернової:
Читай также: Сила в рівності – в чому твоя суперсила
Алессандро Дзанеллі, генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові, відзначив: «Для Nestlé бізнес кави є стратегічно важливим для зростання бізнесу як в Україні, так і в усьому світі. Після 25-ти років інвестицій Nestlé в українську економіку ми можемо з упевненістю сказати, що компанія й надалі розвиватиме тут свій бізнес. Партнерство зі Starbucks відкриває нові можливості для подальшого динамічного розвитку ринку кави в Україні. Презентувавши для споживачів відмінний вибір кави у сегменті преміум, ми зможемо прискорити темпи зростання в існуючих і нових сегментах категорії, урізноманітнити наш продуктовий портфель і зміцнити лідерські позиції Nestlé».
Співпраця Nestlé та Starbucks® розпочалася у 2018 році. У межах глобального партнерства Nestlé придбала безстрокові глобальні права на продаж споживчих
товарів під брендом Starbucks®, за винятком готових до вживання напоїв. Продукцію Starbucks створено із кавових зерен 100% арабіки вищого ґатунку, зібраних у провідних світових регіонах із вирощування кави та відповідно до міжнародних етичних стандартів C.A.F.É. Practices (Coffee and Farmer Equity) із дотриманням принципів економічної прозорості, соціальної відповідальності, турботи про довкілля та контролю за якістю кави.
Леонід Верещагін, директор бізнесу кави Nestlé в Україні та Молдові, повідомив: «Запуск лінійки кави Starbucks збігається з обраним компанією вектором розвитку, і дозволяє Nestlé розширити пропозицію для українського споживача тепер і в преміум сегменті меленої та зернової кави. Кава Starbucks – це високоякісна 100% арабіка у трьох фірмових видах обсмажування. Starbucks сміливо можна назвати одним із найбільш очікуваних брендів на українському ринку. А тому запуск лінійки Starbucks – чудова новина для всіх поціновувачів кави в Україні».
Компанії мають намір плідно співпрацювати над розвитком інновацій з метою розширення асортименту для поціновувачів кави Starbucks в усьому світі. Крім того, співпраця має на меті посилення роботи в напрямку соціальної відповідальності для виробників та постачальників кави задля досягнення мети – вирощувати 100% кави з дотриманням етичних норм та стандартів.