Ірина Джус – дизайнер концептуального бренду DZHUS, стиліст, візажист.
Головна подія. Paris FashionWeek. Дуже рада, що світові тижні моди нарешті повернулися до офлайн-режиму, і можна майже безперешкодно подорожувати, щоб відвідати шоу, виставки та fashion-вечірки. Я була щаслива повернутися до Парижа з новою колекцією — влаштувати презентацію та шоурум. У цьому, на перший погляд, непривітному, але неймовірно атмосферному місті відчуваю себе, як удома, і невпинно поєдную приємне з корисним.
Герой тижня. Я! (сміється) Згодом почала сильно боятися літати, тому вже пару років подорожую наземним транспортом. Моє повернення з Парижа зайняло дві доби і включало форс-мажор через перевізника-афериста та колоритний польсько-український кордон. По приїзді щоразу тішуся, що жива, і відразу вриваюся в роботу – адже інші давно долетіли.
Ролик на YouTube переглянула кілька разів, і не факт, що не переглянеш ще 10 разів. Рідко користуюся YouTube, не рахуючи професійних потреб, але можу під настрій переглянути там програми археології, антропології, криміналістики або улюблені кліпи.
Що потрібно почати читати, дивитися, вивчати вже сьогодні, бо завтра це робитимуть усе? Задуматися про те, звідки береться і куди йде все те, чим ми користуємося кожен день, і почати робити свідомий вибір: купувати тільки етичну косметику, одяг та взуття з cruelty-free, сортувати відходи, читати склад продуктів, вивчати інформацію про бренди, підтримувати проекти, в які вірите, та усвідомлювати значущість своїх рішень для майбутнього планети загалом та кожного, з ким взаємодієте.
На кого треба сьогодні підписатися у соцмережах. На тих, хто присвячує свій час глибинному вивченню теми сталого розвитку та допомагає своїй аудиторії інформаційно – це справжній лайфхак, адже ці герої сучасності безоплатно проводять нам лікнеп у фундаментальних питаннях, від яких залежить наше спільне майбутнє. Також варто підтримати лайками, а краще посильною допомогою тих, хто бере на себе відповідальність за найбільш незахищених.
Читайте також: Sustainability Guide: Як дізнатися, що бренд етичний: 5 питань, які варто ставити
Особисто я почуваюся перед самовідданими людьми, які щодня захищають тварин, активно борються за їхні права, організовують притулки. У мене не вистачило б ні часу, ні моральних сил повноцінно цим займатися, тому підтримка в соцмережах і символічні пожертвування – менша, ніж я можу заохотити добрі справи. З основних підписок це @uanimals.official, @opencages_ua
@animal_shelter_sight, @snezhana_zahist_tvarin
Важлива звичка, яку варто розпочати розвивати вже сьогодні.
Осмислено підходити до вибору предметів та подій, що формують нашу повсякденність – не лише зі свідомої, а й з естетичної перспективи. З цих дрібниць і складається наше життя, ці деталі і характеризують наш образ — насамперед у наших очах.
Фото: Юлія Вебер