
Один день з Gemini від Google – як ШІ може підвищити продуктивність
Формуємо стратегію, аналізуємо тренди та плануємо нові продукти разом

Плануючи не лише майбутнє, а й кожен свій день в умовах війни, є спокуса спиратися на інфантильно-солодку концепцію, запропоновану Джоан Роулінг в одному з романів про Гаррі Поттера, де професор зіллєваріння виготовив еліксир рідкої вдачі — Felix Felicis. Уявіть, всього одна ампула і ви просто відчуваєте, що потрібно робити, куди йти і як поводитися для досягнення мети.
Настає новий рік, і тим із нас, хто переконує себе, що завдання вижити може мати сусідство з завданням розвинути кар’єру та бізнес, наблизитись до омріяного work-life balance і нарешті потрапити на той сквош, доводиться дорослішати.
Брати в руки блокнот, ручку і власну долю — настільки, наскільки дозволить фатум.
А чи можливо інтегрувати аналітику та генерацію ідей за допомогою штучного інтелекту в процес стратегічного планування року?
Ми провели один день з Gemini від Google, щоб отримати плюралізм думок під час формулювання стратегії розвитку та покращити ділову рутину.
Дисклеймер
Початок усього. Попросимо Gemini створити дисклеймер, щодо того, як сприймати його поради.
Gemini: Інформація, надана мною, є результатом аналізу великих масивів даних і не завжди ґрунтується на науково доведених фактах. Мої відповіді мають інформаційний і розважальний характер і не повинні розцінюватися як професійні поради. Завжди звертайтеся за консультацією до кваліфікованих фахівців у разі проблем зі здоров’ям, психологічним станом чи з інших важливих питань.

Якщо розуміти персональну продуктивність як спроможність досягати цілей у відведений час завдяки пріоритезації завдань та мінімізації витрат ресурсів, то починати планування потрібно з визначення мети.
Ще до того, як направляти дуже точні й деталізовані бажання у Всесвіт стало мейнстримом, формувати цілі за технологією SMART навчали на будь-якому курсі з менеджменту.
Коротко нагадаємо, SMART — це технологія планування цілей, названа за абревіатурою тактико-технічних показників, яким це формулювання має відповідати.
Мета повинна бути: S/Specific – Конкретна, M/Measurable – Вимірювана, A/Achievable – Досяжна, R/Relevant – Актуальна, T/Time-bound – Обмежена в часі.
Ми запитали в Gemini, які три цілі за SMART він радить для розвитку нашого проєкту у 2025 році, додавши в промт сферу роботи і деталі позиціонування бренду (Промт — короткий текстовий запит до моделі ШІ, з деталізацією завдання – прим.ред).
Однією з пропозицій Gemini був Запуск нового формату контенту або проєкту.
Ідея виявилася дуже влучною для експерименту, з огляду на те, що ми вже запланували для Marie Claire Business нову подкаст-колонку BAD PRACTICE CASE, як діалог з підприємцями для формування реалістичних очікувань від власного бізнесу, та задля запобігання вигоранню, спричиненому промоцією виключно success-thinking в соціальних та офіційних медіа.
Також, впевнені, що розробка нових продуктів — це мета “за замовчуванням” і для будь-кого, хто працює з завданнями стратегічного розвитку, буде цікаво пройти цей шлях разом!
Отже, нашу ціль за SMART Gemini запропонував сформулювати таким чином:
- S (Specific — Конкретна): Запустити новий формат контенту, який відповідатиме потребам цільової авдиторії та сприяти досягненню цілей розвитку жіночого лідерства.
- M (Measurable — Вимірювана): Успішний запуск вважатиметься таким, якщо протягом перших трьох місяців після запуску новий формат/проєкт збере X переглядів/прослуховувань/випусків та отримає Y позитивних відгуків (на основі опитувань або коментарів).
- A (Achievable — Досяжна): Ціль є досяжною шляхом проведення дослідження потреб авдиторії, розробки контент-плану/програми проєкту, залучення експерток і просування нового формату/проєкту на платформі та в соціальних мережах.
- R (Relevant — Актуальна): Запуск нового формату/проєкту дозволить розширити функціонал платформи, залучити нову авдиторію та зміцнити позиції у сфері розвитку жіночого лідерства.
- T (Time-bound — Обмежена в часі): Запуск — до 30 вересня 2025 року, оцінка результатів — до 31 грудня 2025 року.
Так, наша мета амбітна і потребує підтримки. Як ти, Gemini, можеш нам допомогти?
Gemini: Давайте розглянемо, як я можу бути корисним на кожному етапі. Почнемо з дослідження потреб авдиторії:
- Аналіз трендів: Я можу проаналізувати тренди у сфері жіночого лідерства, медіа та контенту.
- Аналіз конкурентів: Я можу проаналізувати діяльність конкурентів, щоб виявити їхні сильні та слабкі сторони та знайти нішу для вашого проєкту.
- Генерація ідей для опитувань: Я можу допомогти сформулювати питання для опитувань вашої цільової авдиторії, щоб з’ясувати її потреби та побажання щодо нового контенту.
- Аналіз зворотного зв’язку: Якщо у вас уже є відгуки від вашої аудиторії, я можу допомогти їх проаналізувати та виявити ключові тенденції.
Зупинимося одразу на аналізі трендів.
Сформулюй 5 трендів контенту сучасних медіа з метою розвитку економічного лідерства за участі жінок.
Gemini: 5 актуальних трендів контенту, з урахуванням сучасних тенденцій та специфіки тематики жіночого лідерства:
- Короткі форми відео (Short-form video): динамічні відео, які легко споживати на ходу, ідеально підходять для поширення історій, корисних порад, швидких навчальних уроків, behind-the-scenes контенту.
(BTS-контент, контент про те, що залишається “за кадром”, недоступне для широкої публіки, але є важливою частиною процесу створення або функціонування чогось – прим.ред).
- Живі трансляції та інтерактивність: Прямі ефіри з експертками, Q&A-сесії, вебінари, майстер-класи в режимі реального часу, створюють відчуття спільноти та дозволяють авдиторії безпосередньо взаємодіяти зі спікерками.
- Автентичні історії та особисті приклади: Люди хочуть бачити реальних людей з їхніми злетами та падіннями. Історії від першої особи є надзвичайно цінними та надихаючими.
- Освітній контент (Edutainment): Поєднання навчання та розваг. Важливо подавати інформацію в цікавій та доступній формі.
- Контент, орієнтований на вирішення конкретних проблем: Замість загальних розмов про лідерство, зосередьтеся на конкретних проблемах, з якими стикаються жінки в бізнесі та кар’єрі, та пропонуйте практичні рішення.
Винятково! Наша концепція відповідає всім п’яти наведеним трендам.
Створи референс для афіші — запрошення на подкаст-етер Marie Claire Business у мережі Linkedin на тему BAD PRACTICE CASE: чесна розмова з рестораторкою.
Використовуй сині та лазурні кольори темного спектру та зображення французької випічки.
Gemini: Звичайно, ось кілька варіантів для референс-борду:

Дякуємо, з цим ми ще попрацюємо.
На сьогодні все.
Порадь, що приготувати на вечерю на основі гарбуза, і постав будильник “Відновити водний баланс” в Календар Google на кожен день об 11:00.
А, так, і сквош. Знайди клуби із залами для сквошу поблизу станцій метро.
Gemini: Звичайно, ось декілька ідей вечері на основі гарбуза…
Читайте у лютому: Gemini в Парижі: як ШІ допомагає у бізнес-подорожах.
Тестуємо під час візиту на Тиждень високої моди.
Слідкуйте за оновленнями результатів нашого дослідження щомісяця на Marie Claire Business! Матеріал створено з використанням штучного інтелекту Gemini від Google.
Від редакції:
Gemini — чат-бот зі штучним інтелектом, створений компанією Google.
Має 46 мов інтерфейсу, зокрема українську.
Може працювати як версія в браузері, так і у вигляді додатка для смартфона.
Партнер матеріалу: Gemini від Google Україна.
Текст: Юлія Броско
Фото: mamarazzi.com
Зображення: згенеровані Gemini від Google.
Більше від
- Чи вміють дорослі грати: Barbie, Hot Wheels та інші іграшки, які ви захочете подарувати собі та рідним
- «Я вірю, що музика — це терапія»: інтерв’ю з ведучою Music Box Валерією Шатською
- Свято науки в Києві. Премія L’Oréal – UNESCO всьоме відзначила трьох видатних українських науковиць
- Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення
- Чоловік говорить: співак Дмитро Каднай