Три дні гір, гастротуризму, зустрічей, краси й філософії «доречно бути собою».
Український бренд diadia провів вже другий престур Закарпаттям. Протягом трьох днів гості мали змогу дослідити знакові локації регіону, насолодитися гастрономією та природною терапією гірського краю.
З 2022 року засновники бренду Діана Сидунчак і Влад Волос узяли за мету знайомити українців з культурою та атмосферою рідного краю, адже саме тут, в місті Іршава, знаходиться серце бренду — виробництво.
Діана Сидунчак і Влад Волос
Цьогорічний престур організований в колаборації з Apartel Shayan — курортним комплексом, прихованим серед порослих густими лісами кремезних гір. Місцевість здавна славиться своєю красою і цілющими водами Шаянського родовища, свіжим повітрям і спокоєм. Це один із готелів мережі Apartel Resorts, до якої також входять локації в Ужгороді та Східниці. Усі об’єкти мережі об’єднує винятковий сервіс, уважність до деталей і поєднання з природою.
Найвизначнішою точкою на мапі туру стало озеро Синевир — найбільше високогірне озеро України. Відоме також як «морське око» карпатських гір, воно заворожує своєю містичною красою. Його відвідування стало здійсненою мрією для багатьох гостей туру.
Окрім закарпатських краєвидів, запрошені познайомились і з виробництвом бренду в Іршаві — простором, який виріс з однієї швейної машинки до 60 одиниць. Також виробництво має експериментальний цех, де розробляються новинки одягу та аксесуарів, а щоб забезпечити пошив колекцій навіть в умовах блекаутів — тут встановили сонячні панелі. Загалом тут працюють 57 людей, які створюють речі diadia.
Епілогом подорожі став візит до ресторану Chizay Мала Гора, розташованого серед виноградників. На екскурсії гості занурились у гастрономічну культуру регіону: дегустували знамените вино Шато Чизай, а також делікатеси місцевого виробництва.
Комфортну подорож Закарпаттям забезпечив бренд Toyota, надавши автомобілі, що поєднують надійність і зручність як для водіїв, так і пасажирів.
Атмосферу престуру доречно доповнили друзі бренду: корисні снеки Green Chef, косметичні набори Crumb, SPF-креми від Instytutum та студія пілатесу Counterology.
Дорогу до Закарпаття і назад додому максимально комфортними зробив улюблений «спонсор» подорожей Україною — Укрзалізниця.
Філософія diadia — дарувати миті радості й бути поруч із вами у цінні моменти, створюючи одяг із високоякісних матеріалів. Бренд дбає, щоб турбота відчувалася у кожному доторку тканини, у пакуванні та швидкості відправлення замовлень. Адже доречно створювати одяг з душею, доречно пишатися українським. Доречно подорожувати та бути собою разом з diadia.
Фото: пресслужба бренду